Originally posted by The Phoenix
View Post
Favoriete bodybuilder
Collapse
X
-
Originally posted by Cidious View PostArnold aaaaaaalll the way.. De fysieken van vandaag de dag met de groeihormoonballonbuiken en de veeeeeel te grote benen.. vind ik echt geen ruk aan..
Bubble-builders is de term hiervoor.. deze voor mij mindere fase van de bodybuilding ging volgens mij met Dorian Yates van start..
Nee doe mij maar de goed geproportioneerde looks van Arnold.. Geweldige Armen.. Geweldige borst en normale benen die in verhouding met de rest van het lichaam zijn.
yep de old skool bb zijn beter dan deze nieuwe generatie:-)
Comment
-
-
-
-
Oh sorry, ik concludeerde in zijn 'winst' forum uit iemand die zei ''dit is niet gebeurd op boterhammen met pindakaas'' dat niet naturel was. Misschien dat Marnop zelf wat duidelijkheid kan scheppen. Post wel even in dat andere forum met die vraag.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
11 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment