shredded japanner!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by louis49 View Post
    gespoten tot en met ,ik leef in azie ,en als er nu een ras is dat helemaal geen aanleg heeft om spieren te kweken zijn het aziaten ,ik heb in 4 gyms getraind en zag nog nooit een sterke thai
    maakt niet dat hij ON is hij heeft er keihard voor gewerkt en met zeer nette resultaten!

OT
    Ik vind dit echt mooi, je kan gewoon overal de spieren zien !geweldig!
    Calisthenics / Street workout

Comment

Door de titel dacht ik dat het om Hide Yamagishi ging

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Waar slaat dat nou weer op?
      Idd..

Comment

Erg nice.

Hoezo? Bruce Lee was toch ook fucking huge.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Suzuki-san heeft de titel "mister Japan" gewonnen. In het dagelijkse leven is hij een trainer bij een van de Gold's Gyms in Japan. Je kunt hem bezig zien in dit filmpje:
          (*) je ziet een trainingsshot van hem vanaf 0:55.
          (*) aan het einde (4:14) zie je dat hij wint. De man die als nummer twee eindigt heeft vele jaren gewonnen.
          (*) detail: vanaf 1:42 zie je een man in een geel shirt trainen. Dit is in de gym waar ik ook train. Ik zie hem geregeld aan het werk.
          http://www.youtube.com/watch?v=onRbbFM0yo4

Goeie post !
          Mind is everything.

Comment

ongelooflijk wat ze bereikt hebben, zag diversen in het filmpje waarbij ik dacht "partiële reps is 1 ding maar het gewicht beweegt amper"

maar goed het zal wel ergens voor zijn misschien kan iemand het uitleggen

Comment

Originally posted by John BD View Post
              ongelooflijk wat ze bereikt hebben, zag diversen in het filmpje waarbij ik dacht "partiële reps is 1 ding maar het gewicht beweegt amper"

maar goed het zal wel ergens voor zijn misschien kan iemand het uitleggen
              Ik heb mij ook verbaasd over de manier van trainen...

1/4 reps leken het wel...

Comment

dat vind ik en ik niet alleen het grote probleem met krachtsport ,de meeste zien er geen graten in dat er gesjoemeld word met steroieden en zo,voor mij blijft het bedrog en hij mag er uit zien zoals hij wil ,ik kan daar echt geen respect voor opbrengen

Comment

Originally posted by louis49 View Post
                  dat vind ik en ik niet alleen het grote probleem met krachtsport ,de meeste zien er geen graten in dat er gesjoemeld word met steroieden en zo,voor mij blijft het bedrog en hij mag er uit zien zoals hij wil ,ik kan daar echt geen respect voor opbrengen
                  Ondanks dat ze roids gebruiken, moeten deze mannen zeer goed hun best doen om aan de top te komen. Of je het mooi vindt of niet is een persoonlijke kwestie. Zelf zou ik ook nooit zo willen worden. Maar één ding hebben zowel de kuurders als diegene wat op naturel wedstrijden meedraaien gemeen: een enorme discipline. En dát is iets wat respectwaardig is. Maargoed, voor een willekeurig persoon op straat verschillen de pro bodybuilders qua mentale gesteldheid wellicht niet van de professionele anorexiapatiënten.

@STED: Gotta agree with you
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                    verschillen de pro bodybuilders qua mentale gesteldheid wellicht niet van de professionele anorexiapatiënten.

@STED: Gotta agree with you
                    snaap niet wat er te vergelijken valt met anorexia

anorexia is een zwaar psygologische ziekte en heeft niks met discipline te maken.
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                      snaap niet wat er te vergelijken valt met anorexia

anorexia is een zwaar psygologische ziekte en heeft niks met discipline te maken.
                      Hmm, constant weigeren te eten om zo aan je schoonheidsideaal te komen is ook een vorm van discipline. En heb jij dan nog nooit van bigorexia gehoord? Precies dezelfde symptomen als anorexia, maar dan gespiegeld.

Overigens beweer ik niet dat ík zo denk over pro bodybuilders in zijn algemeen, maar ik kan me prima voorstellen dat iemand die geen hobby aan krachttraining heeft, er wel zo over denkt.

Comment

Hmm, constant weigeren te eten om zo aan je schoonheidsideaal te komen is ook een vorm van discipline. En heb jij dan nog nooit van bigorexia gehoord? Precies dezelfde symptomen als anorexia, maar dan gespiegeld.

Overigens beweer ik niet dat ík zo denk over pro bodybuilders in zijn algemeen, maar ik kan me prima voorstellen dat iemand die geen hobby aan krachttraining heeft, er wel zo over denkt.
                        anorexia begint met een poging om af te vallen, daarbij komt dicipline kijken.
                        later wordt het een obsessie die niks meer met dicipline te maken heeft. anorexia heeft zelfs niks meer te maken met een schoonheidsideaal. het is psygisch en de patient weet vaak wel dat het niet goed gaat en dat ze/hij weer moet eten maar ze kunnen het niet meer. ze leven in hun eigen wereld en hebben geen idee meer wat er in hun omgeving gebeurt.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

anorexia begint met een poging om af te vallen, daarbij komt dicipline kijken.
                          later wordt het een obsessie die niks meer met dicipline te maken heeft. anorexia heeft zelfs niks meer te maken met een schoonheidsideaal. het is psygisch en de patient weet vaak wel dat het niet goed gaat en dat ze/hij weer moet eten maar ze kunnen het niet meer.
                          En in welke zin verschilt dat van bigorexia, behalve dan dat mensen die dat hebben zichzelf te dun vinden? Want dat is waar ik het mee tracht te vergelijken.

Comment

En in welke zin verschilt dat van bigorexia, behalve dan dat mensen die dat hebben zichzelf te dun vinden? Want dat is waar ik het mee tracht te vergelijken.
                            niets, en daarom is bigorexia ook een psygisch verhaal en heeft niks met dicipline te maken.

Comment

niets, en daarom is bigorexia ook een psygisch verhaal en heeft niks met dicipline te maken.
                              Menigen hier heeft 'obsession is what lazy people call dedication' in zijn naam staan. Dus kun je zeggen dat wanneer buitenstaanders praten over obsessie, jij en ik het hebben over discipline. Zelfde verhaal voor de bredere gasten hier op het forum die er heel goed uit zien, een ijzeren discipline hebben en tóch nog wel wat groter willen zijn omdat ze vinden dat het nog wel wat beter kan. Voor menig persoon is dat een vorm van bigorexia.

Mijn punt is dus dat discipline overgaat in obsessie, en er een heel groot grijs gebied tussen zit. Het is alleen van persoon tot persoon verschillend waar die grens ligt.

Nu zijn wij op dit forum wel redelijk tolerant met betrekking tot wat wij nog onder discipline vinden vallen qua toewijding aan bodybuilding en/of powerlifting. Maar precies hetzelfde verhaal geldt op weigh****************chers fora.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                                Hier hadden mijn vriend en ik dus een meningsverschil: ik vind dit prachtig, mijn vriend riep meteen: gatverdamme!
                                Helaas houdt mijn vriend helemaal niet van BB-fysieken, en al helemaal niet bij vrouwen.

Elke keer dat ik zo een foto online zie helpt het mij herinneren: Gebruik nooit AS!

ik ben het helemaal met je vriend eens, ik kan me niet eens voorstellen wat iedereen hier zo mooi aan vind.

Naturel > AS
                                :: 1.82M :: 84 KG ::
                                BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X