Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wel een hoop gezeik over of ze wel of niet heeft gebruikt en of ze wel of niet mannelijker is als zespak..
ik heb liever zo'n vrouw dan een uitgezakt mormel die op de bank even aan de butterscotch koekjes zit met wat fernandes en ben en jerry ijs. das gezellig toch?
wel een hoop gezeik over of ze wel of niet heeft gebruikt en of ze wel of niet mannelijker is als zespak..
ik heb liever zo'n vrouw dan een uitgezakt mormel die op de bank even aan de butterscotch koekjes zit met wat fernandes en ben en jerry ijs. das gezellig toch?
toch super sexy of niet?
ach ja... in zo'n pose maakt het toch niet uit hoe dr hoofd eruit ziet. Voel je nix van
toch super sexy of niet?
Jij zegt wat ik dacht
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Als ik sommige vrouwen hoor praten als ik in de supermarkt ben, of gewoon ergens in de stad in de winkels, dan hoor ik ook zat zware stemmen bij vrouwen, kijk ik op tv dan hoor ik dat ook, ook zie ik daar te brede kaken, zouden deze dames toevallig aan fitness doen zijn ze per direct onderwerp van gesprek door die stem, is puur onzin natuurlijk.
Wat ook zou kunnen is dat ze natuurlijk gewoon een vrouw is en heel hard traint ofzo, het zou zomaar kunnen natuurlijk.
Lichaam is misschien haalbaar, maar er is toch duidelijk sprake van virilisatie van haar stem. Of vind jij dat normaal.
Wat ook zou kunnen is dat ze misschien een man is, aangezien ze uit braziliƫ komt. Dat land staat samen met Thailand bekend om vrouwen die stiekem geen vrouwen zijn
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment