Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Serieus trouwens wat schaam ik me dat ik deze "sport" beoefen als ik dat tweede deel van die "persconferentie" (bij elke lokale voetbal club zijn deze overigens al professioneler) zie. Wat een groep leeghoofden zeg, publiek inclus.
Serieus trouwens wat schaam ik me dat ik deze "sport" beoefen als ik dat tweede deel van die "persconferentie" (bij elke lokale voetbal club zijn deze overigens al professioneler) zie. Wat een groep leeghoofden zeg, publiek inclus.
Het is naar mijn mening ook een beetje een showtje opzetten vind je niet?
Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Het is naar mijn mening ook een beetje een showtje opzetten vind je niet?
Ja natuurlijk en sommige mensen zullen het helemaal geweldig vinden, maar ik krijg een beetje een WWE-achtig idee en daar heb ik ook zo'n gruwelijke hekel aan
Ja natuurlijk en sommige mensen zullen het helemaal geweldig vinden, maar ik krijg een beetje een WWE-achtig idee en daar heb ik ook zo'n gruwelijke hekel aan
Het heeft er idd wat van weg. Het is een kwestie van smaak maar ik vind het er wel een beetje bijhoren persoonlijk al is het een beetje overdreven allemaal. Ben wel benieuwd naar roelly.
Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Dan vond ik het leuker dat Schwarzenegger zijn moeder belde in het bijzijn van de andere deelnemers dat hij gewonnen had…… terwijl de wedstrijd nog moest beginnen!
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Kamagra is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), a condition that affects millions of men worldwide. Erectile dysfunction occurs...
Cenforce is a popular medication used for the treatment of erectile dysfunction (ED), a condition that affects millions of men worldwide. The active ingredient...
Comment