deze oefeningen goed ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deze oefeningen goed ?

Hallo allemaal

Ik ben niet van plan een bodybuilder of een echte beer te worden, maar toch wel een klein beetje gespierd voor een mooi lichaam te bekomen.

ik ben redelijk mager, maar ik ben sinds een maand een beetje aan het bulken (niet met schemas ofzo, maar gewoon meer eten waar veel kcal in zit)

en voor de rest train ik met redelijk lichte halters, ik heb gelezen dat als je echt grote brede spieren wil hebben dat je dan traag en zwaar moet trainen, en als je een mooi lichaam wil hebben dat niet overdreven is dat je dan snel met weinig gewicht moet trainen (de oefeningen snel uitvoeren), en ik doe deze oefeningen:
    • Dumbell curls (biceps)
    • Hammer curls (biceps zijkant)
    • Standing Tricep Extension (Triceps)(vind ik geen goede oefening omdat ik men nek er af en toe mee bezeer :P, dus wat kan ik hier in de plaats voor doen ??)
    • Shoulder Raises (schouders)(werkt dit ?)
    • En dan buikspieroefeningen Sit Ups (maar dat is blijkbaar niet zo goed om je buikspieren mooi te laten zichtbaar zijn)
    Voor de rest heb ik nog een powerball, daar ben ik ook mee bezig, maar dat gaat nog niet 100% goed :P

powerball oefeningen

mss is deze oef voor de triceps wel goed ?

Maar wat kan ik doen voor men Borst, Rug, Buik en dan mss een andere oef voor Triceps

Er zit niet echt haast achter, gewoon zeker voor volgende zomer (die van 2008 ) hoe sneller effect hoe beter natuurlijk, ik zou van de zomer ook al wel wat beter getraind willen zijn, maar ik weet ook dat dat niet zomaar gaat

ik ben van de mening dat je met de eerste 20 kilo ook wel mooie spieren krijgt, maar je schema ziet er opzich goed uit.
    Je eet voedsel waar veel kcal inzit, - heb je zoveel kcal nodig zodat dat niet omgezet word in vet, en zitten er goede voedinsstoffen in.
    kijk eens op forum naar het boek, krachttraining een anatomische benadering, daar staan nog vrij veel oefeningen in die je simpel kan uivoeren met halter, en dumbbels

voor je borst zou je pushups kunnen doen, maar als je een druk bankje hebt gewoon bankdrukken hopelijk kan je hier iets meer

Comment

Klik even in mijn signature op trainingsschema? Daar zul je vast wel wat aan hebben.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

bedankt voor jullie info, ik heb de site bekeken en het boek gedownload, ik heb al een schematje samengesteld maar dat hoort niet in dit forum
        Last edited by Da_Stone; 02-05-2007, 13:25. Reason: vervolg in ander forumpje ;)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X