Dikke Billen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dikke Billen

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en zit gelijk al met een brandende vraag..
    Hoe kom je af van te dikke billen?
    Het is als 18-jarige jongen niet erg aantrekkelijk om met een dikke reet de wereld in te gaan.
    Laat ik de situatie verduidelijken.. Mijn lengte is ong. 1.84 m en ik weeg zo'n 66 kilo. Ik ben dus vrij dun, wat misschien ook niet gek is omdat ik erg veel fiets (en heel hard) en niet bepaald te veel eet.
    Toch blijf ik een "vrouwen" kont behouden. Ik besloot sinds deze zomer meer te gaan sporten en nu hockey en squash ik elke week. Ook heb ik mijn fietsgedrag veranderd, ik probeer nu veel staand te fietsen en vertrek laat naar mn werk (wat 16 km van mn huis is, waardoor ik gedwongen ben harder te fietsen) maar red het wel in een half uurtje.
    Ik merk nog niks, hoewel het misschien te vroeg is daarvoor.
    Toch vraag ik me af: Doe ik het wel goed zo? Ik wilde ook gaan squatten, maar ik heb veel gelezen dat dit ook wel de billen doet vergroten. In mijn billen zit een heleboel vet en ik heb geen idee hoe ik dat dr uit krijg..
    Ik schaam me er dood voor en wil t liefs zo snel mogelijk van mn billen af :$
    Alvast bedankt

1.84 . 66 killo is niet slecht.volgens mij zie je te hoog tegen op

Comment

zodra je de rest gaat trainen goed(krachttraining) komt het wel weer in verhouding...
      Je zou misschien oefeningen voor je billen kunnen overslaan op dit moment.. omdat je toch veel moet fietsten!

Succes!

Comment

Volgens mij zit het gewoon tussen je oren!

Hoe kom je erbij dan dat je een dikke reet hebt dan?

Grtz.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ah dat zie je wel, dat is overduidelijk. Mn billen zijn veel groter dan gemiddeld en mn figuur ziet er daardoor minder "mannelijk" uit.
          Maar het zou helpen als ik bijvoorbeeld mn rug zou trainen ofzo?

Comment

Eerst even voor stellen kerel.

Who's the Chef

Comment

En niet alleen je rug trainen maar alles,

Comment

baby got back

ff serieus bij 66kg kan je echt onmogelijk een dikke reet hebben

Comment

Gasten, ik maak echt geen grapje..
                  gheh.. volgens mij word ik niet echt serieus genomen.
                  Nee vroeger heb ik nooit gesport ik was lui en zat eeuwen voor de pc. Dus gek vind ik het zelf niet.
                  Kan het zijn dat het vet zo verhard is dat het niet gemakkelijk af te breken is? Mijn billen hebben ook geen gladde huid ofzo, en zijn meer van die flubber dingen

Tja..

Comment

anders post je gewoon eens een foto van jezelf.. weten we in ieder geval wat je bedoelt
                    An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

volgens mij zitten je billen wat achter op je rug in plaats van eronder, klopt dat?

dat zie je wel vaker, en lijkt me een logischer verklaring dan dat je een groot deel van je 66 kg daar hebt zitten.

Comment

kijk ma

tjah kerel denk gewoon dat je beste cardio kan verhogen en opletten met je calorieen die verlagen natuurlijk

zorg dat die verhouding goed zit

meer beweging ( dus meer calorieen verbranden dan je binnen krijgt)
                        rg

Comment

Liever een man met een kontje

Comment

Nutteloze bump. Check de datum van de laatste post.
                            Gesloten.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X