Wat trainen jullie vandaag??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat trainen jullie vandaag??

Na al die verschillende trainingsschema's gezien te hebben wil ik wel weten wat jullie vandaag allemaal trainen,en welke oefeningen.

Schouders : neckpress, dumbell side raise, dumbell front raise, upright row
    Triceps: touw, french press, one arm cable extension
    en nog ff onderarmen stokje met een touwtje oprollen auuwww!!

Teveel om op te noemen
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Normaal had ik vandaag armen gehad (heb nu paar rustdagen). Staande biceps curl (stang), French press (stang), zittend preacher curl (dumbells), French press (dumbells). En onderarmen (geen idee hoe die oefeningen heten). Je legt je arm plat op een bankje, binnenkant arm omhoog, gewicht laten zakken tot laagste punt en weer zo hoog mogelijk ophalen. Dan hetzelfde maar je buitenkant van je arm boven ipv je binnenkant.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Rug, buik en kuiten doe ik vandaag s'morgens. Vanavond doe ik borst. Morgen benen en vrijdag doe ik cardio. Gisteren had ik een rustdag en maandag heb ik Biceps en Triceps en onderarmen in combinatie met buik gedaan. Het weekend train ik nooit.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ben niet goed te pas. Jammer, want anders had er LB/Squat op het programma gestaan .
          Trainingslog Farmboy:

Comment

vandaag beentjes gedaan.. moet zeggen ging super (1e keer na vakantie)
            frontsquat,legpress,squat,legextension,enkel benig legcurl, liggend legcurl,stiflegsdeadslifts,zittend calve raises

Comment

Ik heb vandaag benen gedaan ben er niet zo echt gek van maar ging wel lekker
              Begon met front squat, leg extension, lying leg curl, standing calf raise
              toen vond ik het wel weer leuk geweest maar ff biceps doen.
              Concentration curl, dumbell curl heel zwaar max gewoon gelijk achteraan hamer curl licht,
              reverse curl als laatst 21en niet afgemaakt armen waren dood
              hoor graag van meerdere mensen wat ze trainen vandaag
              Trainse

Comment

vandaag ging ik voor de pomp in de armen.
                supersets biceps/triceps (3 oef per spiergroep)
                en ik had nog wat energie over, dus heb ik maar wat shrugs en lateral raises erbij gedaan .

Comment

Ik doe overigens iedere week wat anders. Volg geen vast schema.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik train helemaal niks vandaag!
                    Mijn verstandskies is eruit getrokken en de tandarts heeft me een paar sport vrije dagen aageraden.
                    Dus meteen maar een rust week ingelast.

grts

Comment

Edit: xxx
                      Last edited by Farmboy; 13-09-2007, 17:10.
                      Trainingslog Farmboy:

Comment

heb vandaag een rust dag.

morgen super sets maken met borst,rug

dus moet goed uitgerust zijn

Comment

Zometeen ook rug doen
                          pull down front en back, cable row, t-bar row, dumbell shrugs
                          dan nog ff triceps pakken denk k

Comment

armpjes en kuiten

Comment

Vandaag waren de rug, schouders en buik aan de beurt.

LAT front cable pull down. 2 sets van 15herhalingen met 55kg en 1 set van 15 met 60kg gedaan
                              Welness Lower Back machine. 2 sets van 15r met 35kg en 1 set met 40kg
                              Dumbell Row. 2 sets van 15r met 14kg en de laatste set met 16kg.
                              Militairy Press 1 set met 15r met 20kg en 1set met 25kg.
                              Zijwaartse cable pull *kuch* elk setje maar met 6.25kg per schouder gedaan om de laatste restjes er uit te halen. Train me schouders pas sinds kort.
                              Halve bal sit ups 3sets van 15 met 20kg op de borst.
                              30min Crosstrainer

Tussen door ook nog 1 setje van Barbell Bicep Curl gedaan met 25kg om bezig te blijven tussen de schouder oefeningen. Enige reden dat ik hier niet veel mee kan is omdat ik geen ez-bar gebruik. Dus je traint ook nog de onderarmen/polsen mee en die zijn zwak/ongetraind op het moment. Dit probleem heb je niet bij de dumbells :P

Morgen zijn de Borst/Biceps/Triceps en Crosstrainer aan de buurt.

Maandag soort van rustdag omdat ik dan naar een concert ga in tilburg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X