buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• buikspieren

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik heb even wat vragen ik wil mijn buikspieren goed trainen ik train nu al een paar weken goed door door elke keer sit ups te doen maar ik wil meer intensievere oefeningen doen kunnen jullie soms wat tips geven en oefeningen ps: ken de benamingen niet zo goed het is raar want ik ben niet dik want ik ben 1.83 maar ik heb niets bijna van buikspieren beetje vet en kwil da weg en ksnap het ni ik drink altijd water en eet niet echt veel om te zeggen en niet veel vettig en ik doe nog aan voetbal enzo en nja ik probeer er al een tijdje aan te werken want het is lastig als je gaat zwemmen en je bent mager ma je buik is zo presies ja vet mss dat het in de familie ligt kweet het niet maar ik wil er toch iets aan veranderen

Interpunctie, interpunctie, interpunctie. Wellicht een tip om je posts leesbaar te houden?
    Ten tweede zou het fijn zijn als je je eerst even voorstelt in het daarvoor bestemde forum.
    Tot slot, zoek eerst naar topics over je onderwerp, voordat je er een nieuw topic over maakt. Zeker over de buikspieren zijn er bergen topics, kijk daar eerst even.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X