Spieren 'kweken', hoe?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spieren 'kweken', hoe?

Hellow,

ik ga binnenkort op snowboardvakantie met mijn vriend. Tijdens mijn lessen ondervond ik dat ik enorm slappe spieren heb, waardoor ik bijna geen kracht in mijn armen, benen en zelfs buik heb (waardoor ik heel moeilijk recht geraak als ik met mijn snowboard in de sneeuw lig - echt ontmoedigend). Kan iemand mij zeggen welke oefeningen ik het beste (thuis) kan doen om (redelijk snel) spieren te kweken in mijn armen, benen en buikspieren. Hoeveel keer van elke reeks en mag ik (of moet ik) die oefeningen iedere dag doen?

Ik vraag het liever aan personen die er iets van weten, voordat ik oefeningen begin te doen die eigenlijk niks uithalen. Alvast heel hartelijk bedankt hoor!!

je kunt het beste full-body training doen met basisoefeningen zoals opdrukken vanaf de grond, buikspieroefeningen zoals legraises en crunches, optrekken aan een stang en hurken. Ga ook veel fietsen om je beenspieren te trainen en je conditie op peil te krijgen/houden. Binnen een maand ga je je al wat sterker voelen, maar je begint pas echt wat spiermassa op te bouwen na een maand of 2/3. Doe je training dagelijks een half uur tot een uur en eet verstandig. Succes!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by katey View Post
      Hellow,

ik ga binnenkort op snowboardvakantie met mijn vriend. Tijdens mijn lessen ondervond ik dat ik enorm slappe spieren heb, waardoor ik bijna geen kracht in mijn armen, benen en zelfs buik heb (waardoor ik heel moeilijk recht geraak als ik met mijn snowboard in de sneeuw lig - echt ontmoedigend). Kan iemand mij zeggen welke oefeningen ik het beste (thuis) kan doen om (redelijk snel) spieren te kweken in mijn armen, benen en buikspieren. Hoeveel keer van elke reeks en mag ik (of moet ik) die oefeningen iedere dag doen?

Ik vraag het liever aan personen die er iets van weten, voordat ik oefeningen begin te doen die eigenlijk niks uithalen. Alvast heel hartelijk bedankt hoor!!
      Sterkere spieren kweek je niet in een korte tijd.
      Je moet zorgen dat je banden en aanhechtigen stevig worden.
      Die zijn altijd slapper dan je spieren omdat spieren nou eenmaal sneller groeien . Dus als je je sterker voelt in de spieren na een paar trainings weken zijn je aanhechtingen en banden nog steeds slap, en zeer blesseur gevoelig.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

En hoe doe ik dat dan het beste?

Comment

Schrijf je in bij een gym en laat je begeleiden
          Who's the Chef

Comment

Als je thuis traint en geen spullen heb zou ik gewoonsochtends en savonds 3 sets opdrukken zoveel mogelijk als je kan. En dan met je handen zo wijd mogelijk een keer en ietsjes smaller en de laatste set net zo breed als je schouders je handen neerzetten dus kaarsrecht naar beneden. En ochtends en avonds optrekken aan iets ergens in je huis en dan 3 sets ook net zoveel als je kan. Dan zal je merken dat je lichaam er snel op gaat reageren en je zal al snel steeds meer kunnen doen.
            Voor de benen kan je ook weer 3 sets gan doen van sqauts zonder gewicht maar heel veel herhalingen. Probeer 3 sets van 100 herhalingen te doen en dat op te bouwen.Dus de bedeoling is je rug recht te houden en dan door je knien te zakken tot ongeveer je handen de grond raken(wantdie hou je aan de zijkant van je lichaam) en dan weer omhoog te komen en dat in snel tempo achter elkaar.
            Voor buikspieren gewoon de traditionele crunch languit liggen op de grond voeten naar je kont schuiven zodt je knieen omhoog komen en dan handen achter je hoofd en je rug en nek in 1 rechte lijn omhoog bewegen en je buikspieren erbij aanspannen
            Last edited by Triple X; 30-10-2007, 11:23.
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

spieren

eej je moet een dag trainen een dag rusten!
              anders neemt je spieren af!

Tijdens je training worden je spieren beschadigt en dan komen e er weer nieuwe speircellen bij, en elke keer ietsjes meer,

dus als je elke dag oefeninge gaat doen, heeft je spieren geen kans om te herstellen en zullen je spieren dus afnemen!

Comment

Originally posted by dpgan View Post

Tijdens je training worden je spieren beschadigt en dan komen e er weer nieuwe speircellen bij, en elke keer ietsjes meer,

dus als je elke dag oefeninge gaat doen, heeft je spieren geen kans om te herstellen en zullen je spieren dus afnemen!
                bullshit, je spieren nemen niet af als je ze niet om de dag traint.
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Daar gaan we weer
                  Mega Bump
                  Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Kan je mij ook wat tips geven?

Comment

Bullshit van twee kanten. 1) Je gaat volledig voorbij aan het feit dat er meerdere manieren van trainen zijn, en om de dag trainen is er maar een van. 2) Bij beschadiging maakt je lichaam geen nieuwe spiercellen aan, het maakt de bestaande spiercellen wel groter. Afhankelijk van de reprange sarcoplasmetisch (vocht), of myofibrillair (feitelijke groei).

Verder een belachelijke bump.
                      Gesloten.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X