optrekken; blessure

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• optrekken; blessure

Hallo,

Bij het chinnen (optrekken) heb ik last van mijn schouder, althans de overgang tussen schouder en borst.
    Ik trek nu wat lager op (met kin de stang aantikken) alleen blijf er last van houden.

Ik tennis verder ook regelmatig en heb dan nergens last van (bij serveren of smashen).

Heeft iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen of wat voor blessure het is?

Heb je de dag ervoor borst getraint of miss 2 dagen er voor?

Ik heb altijd last bij optrekken maar dat is dan meer door de spierpijn van mijn borst training.

Als dat het niet is zou ik het met de dokter bespreken en die stuurt je wel door naar de fysio.
    Who's the Chef

Comment

schouders

train eerst je schouder met andere oefeningen en zie dan maar probeer niet te veel met je schouders te doen en btw bij het tennisen heb je niets zwaar vast maar bij op trekken je eigen gewicht en dat kan redelijk wa wegen dus train je schouder heel goed of misschien moet je de baar anders vast nemen .

grtzzz de nieuwe.

Comment

Vreemd dat je last hebt van je voorkant schouder bij het optrekken... Voor zover ik weet pak je echt alleen de achterkant. Ik denk dus ook dat je dan nog gewoon spierpijn hebt van een vorige schouder/borst training. Als het structureel is zet er nog een beentraining tussen of doe je rug voor je borst/schouders.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb maandag mijn benen/schouders getraind alleen dan heb ik nergens last van. Het is puur alleen bij het optrekken.

Ik heb er nu al een paar weken last van dus denk dat ik even naar de dokter ga (ook al zegt die waarschijnlijk dat ik rust moet nemen).

Comment

Misschien moet je dat gedeelte vlak voordat je je gaat optrekken even proberen op te warmen....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X