weg geblazen.!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weg geblazen.!

Hey allemaal
    ik ben een jonge van 15 jaar en heb al een beetje genoeg aan me lichaam brede armen, borsten en benen maar ik ben ook nogal mager... heel erg zelfs maar ik eet egt 4x zo veel als normaal (meeste eiwitten koolhydraten)
    mijn probleem is dat ik zomaar ''weg geblazen'' word als iemand mij duwt of stootje geeft of tegen me aan knalt dan vlieg ik wel is een stukje weg, licht dit aan mijn benen, rug, bovenlichaam? ik zou het graag willen weten en wat voor oefening ik ervoor moet doen alvast bedankt, Pschy, YK074
    it's gon take mo' than a bullet in a heart to hold me back

Vreten als een malle, en als je denkt dat je veel eet?!! Nope, das nog niks ga het eerst maar eens verdubbelen, hahahha, succes ermee.

Comment

loeihard trainen en vreten als een beest!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

ook een beetje met je evenwicht te maken denk ik. en hoe stevig je op dat moment staan. maar over algemeen je kan wel dikke spieren hebben maar alks je 50 kilo weegt duwen ze je alsnog omver.

Comment

post anders effe wat je eet

Comment

Nog meer eten
            En een duikers gordel komen
            Who's the Chef

Comment

Hahaha, ik denk niet dat dat duikerslood je echt zal helpen. Om niet om te waaien moet je gewoon massa hebben. En dat hoeft niet alleen spiermassa te zijn hoor, het gaat er gewoon om dat je genoeg weegt om niet door die klap achteruit gegooid te worden.
              Oftewel: eten, eten, eten, eten!
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

OKEJ dan je wilt niet weten hoe graag ik wel niet eet
                Originally posted by GeneralIx View Post
                Hahaha, ik denk niet dat dat duikerslood je echt zal helpen. Om niet om te waaien moet je gewoon massa hebben. En dat hoeft niet alleen spiermassa te zijn hoor, het gaat er gewoon om dat je genoeg weegt om niet door die klap achteruit gegooid te worden.
                Oftewel: eten, eten, eten, eten!
                it's gon take mo' than a bullet in a heart to hold me back

Comment

Originally posted by youngkiller074 View Post
                  OKEJ dan je wilt niet weten hoe graag ik wel niet eet
                  Dat komt dan goed uit, want je zult echt ontzettend veel moeten eten . Probeer eens 3500 kcal, werkt dat niet doe 4000kcal. Gegarandeerd dat je dan aankomt .
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Voer het iedere week met 200 calorieeen op. Kijk maar hoever je zult moeten gaan maar uiteindelijk kan het maar 1 kant op: groeien!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by youngkiller074 View Post
                      Hey allemaal
                      ik ben een jonge van 15 jaar en heb al een beetje genoeg aan me lichaam brede armen, borsten en benen maar ik ben ook nogal mager... heel erg zelfs maar ik eet egt 4x zo veel als normaal (meeste eiwitten koolhydraten)
                      mijn probleem is dat ik zomaar ''weg geblazen'' word als iemand mij duwt of stootje geeft of tegen me aan knalt dan vlieg ik wel is een stukje weg, licht dit aan mijn benen, rug, bovenlichaam? ik zou het graag willen weten en wat voor oefening ik ervoor moet doen alvast bedankt, Pschy, YK074
                      Je bent nog jong en in de groei gewoon goed en veel eten en kan nog veel gebeuren hoor in je groei.
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X