Buikspieren thuis trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Persoonlijk train ik buikspieren tot uitputting.

Om de dag 6 setjes maximaal tot ik van de pijn niet meer omhoog kom.

2 x recht, 2x links, 2x rechts.

Werkt uitstekend.
    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

ok dus ik moet al mijn buikspieren trainen op dezelfde dag dan een dag rust en dan wee rherhalen. 3 setjes van 20 is dat genoeg en als ik ze niet voel moet ik het dan nog ee nkeer doen.

Comment

Originally posted by 023- View Post
        ok dus ik moet al mijn buikspieren trainen op dezelfde dag dan een dag rust en dan wee rherhalen. 3 setjes van 20 is dat genoeg en als ik ze niet voel moet ik het dan nog ee nkeer doen.
        Als je ze niet voelt dan doe je het verkeerd. Als je buikspieren goed traint en continu aanspant dan voel je het zo goed dat je wenste dat je er niet aan begonnen was

Comment

bal

je kunt ook goed je buikspieren trainen met een fitness bal. geeft goede resultaten moet je maar veens opzoeken op internet
          groetjes

Comment

ok dus als je het goed doet moet je ze zo erg voelen dat je er echt pijn aan heb.

Comment

bij mij gaan ze heel erg trilllen ze doen ook wel pijn maar ik krijg vooral een trillende pijn in me buikspieren is dat goed???

Comment

echt 'pijn' doen ze bij mij nooit.

eerst beginnen ze te trillen. Dan worden ze moe, en dan beginnen ze mss een klein beetje pijn te doen gewoon door het feit dat ze zo uitgeput zijn en dat je er toch nog een herhaling wil uitpersen

Comment

Pijn is een groot woord denk ik ze moeten pijn doen maar bij BB of fitness is pijn fijn

Comment

Ik heb meestal pijn een kleine 5 minuutjes na de oefeningen... maar nog nooit echte spierpijn gehad de laatste 2 maanden, weet niet of dit goed of slecht is. Iemand had mij dit gezegd: "Als je geen spierpijn hebt de dag erna heb je niet echt spieren bijgekweekt". Is dit gwn een fabeltje of...?

Comment

Originally posted by Snyder View Post
                      Ik heb meestal pijn een kleine 5 minuutjes na de oefeningen... maar nog nooit echte spierpijn gehad de laatste 2 maanden, weet niet of dit goed of slecht is. Iemand had mij dit gezegd: "Als je geen spierpijn hebt de dag erna heb je niet echt spieren bijgekweekt". Is dit gwn een fabeltje of...?
                      Is fabeltje. Spierpijn is niet de maatstaf.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

phew, had al schrik na zo'n paar maandjes zonder spierpijn

Comment

als spierpijn de maatstaf is dan zou ik totaal geen buikspieren hebben of kunnen krijgen. Enkel als ik nu een maand of meer ze niet train en dan direct erin vlieg heb ik 2-3dagen last van mn buikspieren. Maar zoals ik ze nu 3 keer per week train heb ik de dagen erna totaal geen spierpijn daar.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                            als spierpijn de maatstaf is dan zou ik totaal geen buikspieren hebben of kunnen krijgen. Enkel als ik nu een maand of meer ze niet train en dan direct erin vlieg heb ik 2-3dagen last van mn buikspieren. Maar zoals ik ze nu 3 keer per week train heb ik de dagen erna totaal geen spierpijn daar.
                            Is niet helemaal waar. Je buikspieren worden vooral bepaald door je vetpercentage, ergo je dieet.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ja natuurlijk maar nooit getrainde buikspieren zal je toch niet zien. Tenzij je echt HEEL laag gaat in je vet.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                                ja natuurlijk maar nooit getrainde buikspieren zal je toch niet zien. Tenzij je echt HEEL laag gaat in je vet.
                                Let op de nuance vooral in mijn bovenstaande post.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X