Borstspieren vormen en harder maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borstspieren vormen en harder maken

Ik zit nu al weer een tijdje te trainen en het gaat lekker, voel me al fitter (vitaal). Mijn armen worden ook lekker hard en opgepompt..(kan nu veel beter). Als ik mijn borstspieren train, dan worden ze wel opgepompt, maar aan de onderkant is het niet goed gevorm (beetje puntige tieten) en de cut tussen de 2 borsten is nog niet zo diep. Maar hoe kan er voor zorgen dat mijn borstenspieren aan de onderkant mooi worden, want in een Tshirt ziet het er goed uit, maar anders is het 3 x niks. En er zit een beetje veel vet in mijn borsten, maar ik ben helemaal neit zwaar --> 70 kg en 1.79 m
    Moet ik veel rennen en steppen om die overtollige vet in mijn borstspieren te verbranden of zijn er andere oefeingen voor borst? Of zal het met de tijd geleidelijk afnemen.

Krijg graag tips en advies van jullie

Lator

Decline variant van bankdrukken/DB Press doen.

Comment

laat me raden, je zit nog in de puberteit of bent er net uit aan het komen? Dat verklaart dat excessieve vet op je borsten: hormonen. Dit verdwijnt vanzelf (als het goed is). Er zijn wel meer jongens met dit probleem. Probeer wat falstyr zegt de decline varianten om het steviger te maken
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik had er ook wel last van vet rond me borst maar nu ik hard bezig ben met trainen trekt dat id heel snel weg. het komt allemaal vanzelf strak te staan!(bij mij teminste)

Comment

Gewoon opvullen met spier heb daar ook last van gehad.. komt vanzelf goed

Comment

indd gewoon hard trainen komt vanzelf goed
            Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

ik zie dat je 21 bent, dus normaal al voorbij de pubertijd.

Ik ben zelf 22 en heb tot een paar maanden geleden ook last gehad van borstjes.

ik denk dat mijn lichaam de neiging heeft om het minste overtollig vet dat ik heb op de borsten te gaan opslaan, zelfs nog eerder als op de buik. Misschien is dit bij jou ook het geval??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X