matje voor buikspieroefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• matje voor buikspieroefeningen

Beste forumers,

Ik ben van plan om een matje aan te schaffen om buikspieroefeningen op te doen omdat ik op de sportschool er toch niet aan te kom. Nu wil ik vragen of iemand weet waar je zo'n goed matje kunt kopen, eentje die een beetje dik is zodat je geen last van je rug krijgt.
    Alvast bedankt

Ik zou zeggen ga eens kijken op marktplaats

Of Kijkshop.nl die hebben ze meen ik ook

Suc6
    Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

of op "matjesplaats" heel flauw ik weet het:-)

Comment

Je kan ook in de woonkamer op het tapijt ( als dit er is tenminste ) of in de badkamer op het matje trainen. Zelfs een dikke strandhanddoek kan helpen.
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Heb ze al wel zien liggen in de dechatlon

Decathlon - Matjes/tapijten fitn./spiertr.

Staan er al in vanaf 3 euro tot 100 euro...

Comment

ga toch lekker op je bed liggen joh.
            voetjes op de grond ruggie op bed natuurlijk vingertjes tegen de slaapies
            en gaan een keertje of 100 en hou die rug rond
            rooooond houwe die rug.
            werkt prima voor mij ,nooit meer last van me rug meer gehad en het gaat lekker branden
            en als ut gaat branduuuuuu dan is ut goe maar niet stoppen he als het gaat branden
            geen watje zijn gewoon doorgaan tot het echt niet meer gaat

Comment

Originally posted by frans63 View Post
              ga toch lekker op je bed liggen joh.
              voetjes op de grond ruggie op bed natuurlijk vingertjes tegen de slaapies
              en gaan een keertje of 100 en hou die rug rond
              rooooond houwe die rug.
              werkt prima voor mij ,nooit meer last van me rug meer gehad en het gaat lekker branden
              en als ut gaat branduuuuuu dan is ut goe maar niet stoppen he als het gaat branden
              geen watje zijn gewoon doorgaan tot het echt niet meer gaat
              Probleem van op een bed trainen is dat het mee gaat golven. Vind het overigens onzin om zo hoog in je reps te zitten, tenzij je echt traint voor uithouding voor een vechtsport ofzo.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat wel kan als je op bed ligt je benen (als hier ruimte voor is) te gebruiken dus simpel. Met de kont op de rand benen "Buiten boord) en dan van laag (net de grond niet) tot hoog in een rustig en langzaam tempo zo'n 4 sets van +/- 8. Hiermee vind ik het "Golven" van het bed meevallen. Voor de normale sit-ups crunches kun je indd beter de grond gebruiken of een matje. Ik ben een krent ik weet het maar ik leg mijn hoofdkussen net onder mijn staartbeentje zodak er geen last van heb.

BTW een bankje is zelf nog beter dan bed
                “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X