merkbare (borst)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gais_der_german View Post
    Hoe lang denk je dat je moet trainen als je dat resultaat van dat plaatje wat het je hebt gepost bereikt?
    die van die bodybuilder ?
    ongeveer meer dan 5 jaar

van die kickboxer misschien ongeveer 1 jaar of minder , ik weet het niet

Comment

Originally posted by jimowns View Post
      die van die bodybuilder ?
      ongeveer meer dan 5 jaar

van die kickboxer misschien ongeveer 1 jaar of minder , ik weet het niet
      naturel? keep on dreaming
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Een sportschool is niet goedkoper als je er rekening mee houdt dat er jaren voorbij gaan er je het resultaat hebt wat je wilt. Het is wel financieel dragelijker omdat je maandelijks een relatief klein bedrag overdraagt. Net zoals dat het voordeliger lijkt om een auto met maandelijkse aflossing te kopen ipv de volle mep in 1x neer te leggen.

Voor zo'n 530 euro kun je al een goede thuis set hebben staan. Het enige wat ik in mijn set-up mis is een lat/pulley, hack squat machine en een powerstation voor rope pull downs e.d.. Dat zijn eigenlijk meer luxe zaken aangezien je met een degelijke basis set al erg ver komt om elke spiergroep fatsoenlijk aan te pakken.

Ik ben het wel eens dat je eerst een tijdje op een sportschool ervaring moet op doen zodat je de oefeningen met fatsoenlijk techniek kan uitvoeren. En ook dat je leert hoe/wat mbt de sport in het algemeen. Ook ben ik het eens dat het prettiger is om op een sportschool te trainen. Maar als dat kreng weer eens met feestdagen dicht zijn, of je komt laat thuis van het werk en hebt geen zin om nog naar de sportschool af te reizen, of je zit een tijdje financieel krap waardoor je niet naar een sportschool kan gaan...dan heb je altijd nog je thuis set zodat je kan doen wat er gedaan moet worden.

Om terug te komen op borst training. Ik ben totaal geen fan van Overhead Pulls en Flye's. Daar en tegen vind ik Plat Bankdrukken, Incline DB Press, Decline DB Press afgerond met een Cable Press ideaal. Als je dan laag genoeg in het vet gaat zitten zodat je definitie krijgt helemaal. Wel moet je om de paar weken je routine wijzigen zodat het lichaam nieuwe prikkels blijft krijgen. Dus de ene 6-8 weken doe je 12-10-8-6 reps, de andere keer 3x10, dan weer een tijdje 5x5. Tegelijker tijd wissel je dan af met bank drukken of met dumbells. Blijven varieren om de paar weken.

Comment

ik zeg minimaal 10 jaar of een spuit in je ass:P

Comment

ga gewoon naar de sportschool en wat heb je met je borst? trainen is meer dan een mooie borst te hebben. ga naar de sportschool en laat je adviseren. trainen thuis is niet makkelijk en de resultaten zijn niet het zelfde. op jou leeftijd is ook motiverend om andere te zien trainen. ik train al jaren op het zelfde plek met oude machines maar veel gemotiveerde mensen. alleen die lucht al, als ik binnen kom, dan krijg ik het grrrrrrrrrrrrrrrrrr gevoel

Comment

Nou ik zou doen wat tjaaa zegt, lees anders effe in de anabolen sectie, hihi.
              Nee joh, lekker naar de sportschool goed eten en pas over 3 jaar weer in de spiegel kijken. Succes

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                ik zeg minimaal 10 jaar of een spuit in je ass:P
                Haha , ja op 10 jaar dat zal wel goed kunnen , of meer dan 10 jaar

ja en ik ben al bezig wat tjaaaa zei
                heb al een sportschool gevonden , het kost maar 23€ per maand
                ik ben van de morgent al gaan zien en heb al wat liggen trainen .
                nu in de middig , heb ik precies overal een beetje zeer , maar het zal wel snel overgaan .
                ik heb daar echt alle info gehad , en ik vind echt wel leuk en verslavend voor te doen , als je bezig bent wil je gewoon meer en meer
                nu wil ik precies elke dag gaan trainen

Comment

Originally posted by jimowns View Post
                  Haha , ja op 10 jaar dat zal wel goed kunnen , of meer dan 10 jaar

ja en ik ben al bezig wat tjaaaa zei
                  heb al een sportschool gevonden , het kost maar 23€ per maand
                  ik ben van de morgent al gaan zien en heb al wat liggen trainen .
                  nu in de middig , heb ik precies overal een beetje zeer , maar het zal wel snel overgaan .
                  ik heb daar echt alle info gehad , en ik vind echt wel leuk en verslavend voor te doen , als je bezig bent wil je gewoon meer en meer
                  nu wil ik precies elke dag gaan trainen
                  Moet je ook weer niet gaan doen. Het gevoel is echter wel zeer bekend.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X