Achteraanzicht bovenarmen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Achteraanzicht bovenarmen

Hallo allemaal
    Ik ben inmiddels 3 maanden bezig met fitness (fullbody 2x per week, bijna alleen apparaten, bankdruk en pulley-stellage). Een van de dingen die ik graag wil veranderen is de breedte van mijn bovenarmen. En dan bedoel ik het achteraanzicht van mijn bovenarmen, dat dat breeder wordt Zijn hier speciale oefeningen voor, of komt dat wel naarmate ik de biceps+triceps+schouders train (nee ik ben niet ongeduldig maar straks ben ik niet op de meest efficiente manier aan het trainen)? Ik merk wel dat mijn biceps en triceps wat groter zijn geworden maar dat is niet te zien van de achterkant. Kheb hier thuis ook nog wat gewichten liggen.
    Iemand suggesties?

Doortrainen en afwachten
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Haha dat dacht ik al Ik dacht misschien is er een oefening waarmee je binnenkant/buitenkant armen mee kan pakken

Comment

Ik zou jouw oefening wel willen weten om de achterkant van mijn triceps goed te bekijken

Maar binnenkant arm is biceps, buitenkant arm is triceps. Specifieke spieren van de triceps is te doen door bepaalde oefeningen (bijv scullcrusher is een leuke) 'smal' uit te voeren en bijv. pushdown breed. Dus ellebogen naar binnen of naar buiten.Twee secties van de spier, twee aparte uitvoeringen Biceps is in opbouw één spier zover ik weet..
        Last edited by erikv; 14-04-2008, 16:59.

Comment

Ik bedoelde met binnen/buiten kant meer linker/rechter kant van achteren gezien. En hoe je je armen van achter ziet? Gewoon 2 spiegels hebben of gewoon naar achter kijken in de spiegel:P

Comment

Mar iig de manier die ik aangaf voor trainen zou kunnen werken op termijn. Zul je nog steeds een tijdje door moeten trainen

Comment

Ja dat snap ik Ik zal zo eens proberen wat je zei
              Iniedergeval bedankt voor de tip

Comment

Waar je van achter gezien tegenaan kijkt is voornaamlijk de lange kop van de triceps.

Lange kop van de triceps komt pas goed aan bod waneer tijdens extensiebewegingen zware gewichten gebruikt worden(bij lichtere gewichten zijn het voornaamlijk de mediale- en laterale kop die het werk doen) en bij oefeningen waarbij de triceps vanaf de schouder verkort (denk hierbij aan pull down, pull over, enz)

Maw je kan je dus het beste concentreren op compoundbewegingen en dit aanvullen met extensiebewegingen. Op deze manier krijgt de lange kop voldoende zwaar werk om gestimuleerd te worden.
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X