goede rug oefeningen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goede rug oefeningen?

hallo ik heb nog 1 goede rug oefening nodig
    momenteel doe ik :
    bent over barbell row en dumbell row
    romanian deadlift
    ik heb geen stang om me aan op te trekken, ik train thuis
    wie weet er nog een goede rug oefening die je kan doen met een barbell of dumbell?

is de pullover een goede?

groetjes jeffrey

double arm rows
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Zie je ander topic..idd variƫren met de dumbell en barbellrow..
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

rows doe ik al ik zoek een andere oefening

Comment

Naast rows heb je als belangrijkste rugoefening nog optrekken. Als dat niet lukt, of als je zoals jij zegt er geen materiaal voor hebt (wateigenlijk onzin is want je kunt je aan veel dingen optrekken, niet alleen een stang) kun je nog de pulldown doen.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Inderdaad. Gewoon optrekken aan een deur. Als de rand te smal is en in je handen snijd leg er een handdoek over heen en klaar.

Comment

@ Falstyr

Kijk, da's nou nog es concreet en duidelijk advies!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

ik heb een plekje gevonden in de keuken boven de deur

moet ik dan setjes van 10 doen? denk niet dat ik er veel meer kan haha

groetjes jef

Comment

Uhm...boven de deur? Toch niet het raam gedeelte heh? Is niet goed...komt raam na tijdje naar beneden :P

Maar goed begin met 4 sets. Elke set geef je alles wat je hebt. Bouw het zo op tot 4x15.

Maak er in het begin desnoods 6 sets van 5-6 van ofzo zodat je aan 45reps totaal komt. Krijg je in ieder geval wat meer uithoudingsvermogen in de desbetreffende spiertjes.

Comment

haha is wel bij het raam :P

mr ik weeg nog maar 77 kilo nu dus hoop dat ie het wel ff houdt:P

bedankt voor de tips

groetjes jeff

Comment

Waarom doe je Romanian deadlift als je in de hoofdzaak je rug wil trainen?

Je kan ook nog T-bar rowen met je barbell.

Comment

Romanian deadlift is er toch voor om je rug te trainen of zeg ik nu echt iets heel erg dom?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Romanian deadlift is er toch voor om je rug te trainen of zeg ik nu echt iets heel erg dom?
                          Je traint je rug wel. Maar Romanian deadlift is hamstring dominant.

Als je je rug goed wil trainen kan je beter conventionele of sumo deadlift doen imho.

Comment

Originally posted by el oso View Post
                            Je traint je rug wel. Maar Romanian deadlift is hamstring dominant.

Als je je rug goed wil trainen kan je beter conventionele of sumo deadlift doen imho.
                            Mee eens.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Naast rows heb je als belangrijkste rugoefening nog optrekken. Als dat niet lukt, of als je zoals jij zegt er geen materiaal voor hebt (wateigenlijk onzin is want je kunt je aan veel dingen optrekken, niet alleen een stang) kun je nog de pulldown doen.
                              hoe kun je ingodsnaam nou een pulldown met een dumbbell of barbell doen??
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X