Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als ik me niet vergis tilt de dame daar 60 kg en check hoe soepel het gaat. Hier worden een aantal tips gegeven die iedereen denk ik wel een keertje moet checken
Ze tilt het gewicht wel redelijk makkelijk op ja, maar waarschijnlijk heeft ze wel al eerder getraind anders gooi je er als coach niet meteen zoveel op lijkt me
Mooi filmpje, heb ik veel aan gehad om mijn techniek te verbeteren.
Ik heb veel filmpjes ed gezien om mijn techniek goed te krijgen en mn techniek is nu stukken beter.
Nu merk ik, als ik in de spiegel kijk tijdens t liften, dat ik niet altijd de goede houding heb (rug niet helemaal recht, te ver door mn knieen zakken).
Ik volg nu al 5 weken het Billstarr schema (zie trainingslog) en het gewicht wordt dus elke week meer. Ik wil geen blessures oplopen en vraag me af of ik dit vroegtijdig kan merken. Misschien door een bepaald gevoel in de onderrug ofzo?
Kortom: Als de techniek over het algemeen goed is, alleen met 3 of 4 reps is de techniek niet optimaal (bij hoge gewichten), loop je dan gauw een blessure op? Zo ja, in hoeverre kun je dat van tevoren merken?
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment