ik heb een vraag over vet verbranden wat zijn daar goede oefeningen voor die je bijvoorbeeld in de tuin kunt doen of buiten of makkelijk thuis. En dan nog een vraag touwtje springen daar spring je eigenlijk alleen maar omhoog en beweeg je met je armen het touw als je de bewegingen na doet zonder touw krijg je dan hetzelfde resultaat 'vet verbranding dus??'
Vet verbranden
Collapse
X
-
vet verbranden
ja ik loop al heel veel hardwas effe vergeten :P
maar kan dit maandag , woensdag, vrijdag, zondag harlopen en dan op zondag het meeste aantal km en op de ander dagen gaan fietsen en dat dan iedere week afwisselen of raakt je lichaam hier gewend aan en als iemand nog andere vet verbranding dingen weet meld ze a.u.b
Comment
-
Originally posted by 023- View Postja ik loop al heel veel hardwas effe vergeten :P
maar kan dit maandag , woensdag, vrijdag, zondag harlopen en dan op zondag het meeste aantal km en op de ander dagen gaan fietsen en dat dan iedere week afwisselen of raakt je lichaam hier gewend aan en als iemand nog andere vet verbranding dingen weet meld ze a.u.b
of
eerst ff warm lopen, 3 min. hardlopen, 100 m sprint, verder joggen enz.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Zwemmen is ook goede vet verbrander btw.
Moet je maar is kijken, is je wel aan te raden! ( Moet je wel kunnen zwemmen..)
's Zomers zwemmen wij hier ook wel is in de grote plas gewoon even wat sprintjes trekken enzoEn tjaa verder zou ik het ook niet weten..
tjaa spinnen in de sportschool kan ik je aanradenpff dat was nog eens zweten geblazen toen ik dat voor de eerste keer deed.
Comment
-
Lagere hartslag? Mensen vergeten dat je voeding beslist wat voor cardio effect heeft op je. Eet je nog redelijk veel koolhydraten e.d. dan is intensieve HIIT cardio effectiever. Zit je relatief laag in koolhydraten e.d. dan is lagere intensiteit duur cardio effectiever.
Als die jan doedels die als stel regel gebruiken dat je op 70% van je hartslag moet zitten voor optimale verbranding moeten zichzelf nog eens even laten nakijken. Want als je dat doet zonder verdere aanpassingen in je eetgewoonten zit je zoals de meeste mensen 2-3 jaar later nog te cardio'en zonder voor uitgang.
Comment
-
Hebben we hem weer. HIIT cardio en tabata's zijn minimaal zo geschikt om vet te verbranden als LIT cardio kerel.
Edit: hangt inderdaad wel gedeeltelijk samen met je voedingsschema welke optimaal is.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
You talkin' to me punk? :P
Stel ik eet normale hoeveelheden kh. Dan moet je langere duur cardio doen dan 45-60mins anders voegt het niks toe. Slimmer en efficienter om dan Tabatta's en HIIT te doen.
En daarnaast zit er ook een stuk bij mbt behoud van spiermassa. Tuurlijk kun je ook vet verbranden met HIIT op lage KH. Maar je verbrand sneller spiermassa mee. En na verloop van tijd kan je lichaam ook niet meer de energie opbrengen om uberhaupt die HIIT uit te kunnen voeren. Waardoor LIT duur cardio ook weer beter is omdat je die wel langer kunt volhouden voor je alle energie uit het lichaam hebt opgebruikt.
Maar goed. Hoeveel mensen gaan nu echt laag in kh zitten? Volgens mij is Punani in wedstrijd voorbereiding, Kevf/Druifje met hun laatste afval competitie en ik de enige die echt laag gaan.
Comment
-
Ik beaamde juist je stelling kerel. Desalniettemin denk ik dat een hoop forumleden van je uitleg zullen leren
.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIs nog vroeg. Kom net uit bed rollen. Interpreteerde je tekst anders.
sigpic
Comment
-
Dan ben ik een jandoedel die zich moet laten nakijkenLaat ik nou altijd begrepen hebben dat los van je voedingspatroon je het beste vet kan verbranden op 70/80% van je max hartslag? Begrijp ik het goed dat het wel klopt als je al weinig koolydraten eet?
"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-