push ups niet trainingsdagen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik lees alles hiero dus dan klopt da dus van da filmpje, wist het nie zeker (Kon het zo snel nie vinden waar het ergens stond..)

Maar ik volg et weer Blijf ik erbij dat het in mijn ogen toch verstandig is om het niet élke dag te doen en voornamelijk op trainingsdagen om zo toch de rust erin te houden,óf je training op zo'n manier indelen dat je minder op de compound werkt.

Offtopic: die vent in da filmke heeft wel miniscule schouders ten overstaande de rest
    Last edited by erikv; 01-05-2008, 22:56.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik raad de ts niet aan om elke dag de oefeningen uit te voeren, dat van elke dag is alleen voor mij bedoeld. Wat ik duidelijk probeerde te maken is dat het uitvoeren van deze oefeningen op niet-trainingsdagen geen kwaad kan.

Maar vind je dat echt? Die man is wel 46 jaar oud he.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Maar vind je dat echt? Die man is wel 46 jaar oud he.
        Yep,vindt ik echt Neemt nie weg dattie er goed uitziet voor zijn leeftijd hoor Alleen valt het nogal op dat hij enórme borst, rug en armspieren heeft en in verhouding redelijk kleine schouders..niet dat ik zou klagen als ik er zo zou bij lopen als hem
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Hoe je het ook went of keert push ups blijft gewoon een Micky Mouse oefening in wat voor houding dan ook als je doel massa is.

Het kan nooit een zelfde response geven als een zware press oefening. Gewoon opdrukken tussen 2 banken in tijdens je borsttraining als laatste set is niks mis mee. Maar 100 keer opdrukken buiten trainingsdagen zie ik echt het nut niet van in.

Comment

@ iedereen

Jongens, kunnen we als we de gym verlaten hebben niks beters verzinnen om te doen? Ik heb dan al getraint dus dan hoef ik niet nog meer te gaan doen.
            Goede bodybuilders richting zich na de training juist op herstel, niet op bullshit.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Goede bodybuilders richting zich na de training juist op herstel, niet op bullshit.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                @ iedereen

Jongens, kunnen we als we de gym verlaten hebben niks beters verzinnen om te doen? Ik heb dan al getraint dus dan hoef ik niet nog meer te gaan doen.

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Beter tijd besteden aan een bakje kwark eten of een shake drinken thuis.

Comment

Ben het ook met Ophaler eens. Ik train in de gym zo hard mogelijk en ben echt kapot als ik naar buiten ga. Dan heb ik echt geen behoefte/puf meer om later op de dag nog thuis oefeningen te gaan doen en ben ik blij dat ik thuis kan rusten.

Comment

Wat een gezeik allemaal... jezus, als je niet meer wilt opdrukken of wtf dan ook dan doe je dat toch niet? Ga niet lopen vertellen dat het geen zin heeft want dat is bij iedereen anders.

Comment

Zou even inbinden Nex. Op het moment ben je aardig stellig in je antwoorden, en gelijk heb je niet altijd. Leer zelf ook nog elke dag bij, maar probeer eerst wat voorzichtiger te zijn. Zijn hier een hoop mensen met meer kennis en ervaring dan jij.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je extra push ups wilt doen Nex dan moet je dat toch zelf weten. Al wat ik wil zeggen (en velen met mij) is dat het OVER HET ALGEMEEN niks extra's oplevert.
                        Rust levert echter wel wat op: Groei.
                        Je groeit niet tijdens trainingen, alleen tijdens rust.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Wat een gezeik allemaal... jezus, als je niet meer wilt opdrukken of wtf dan ook dan doe je dat toch niet? Ga niet lopen vertellen dat het geen zin heeft want dat is bij iedereen anders.
                          Je bent wel echt een expert geworden he de laatste weken.

Comment

nouja de vraag of het nut heeft op niet trainingsdagen is in ieder geval beantwoord, :P maar dan houd ik het gewoon lekker bij 3xpw FB

Comment

TESTOSTERONE NATION - Everything Push-Ups

Die gasten lijken net onze gedachten te lezen. Er komt binnen no time een nuttig artikel uit :P

Comment

Heb hem net gelezen ja. Wie lult er hier door aan T-Nation!?
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X