Powerball

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Powerball

Even een Powerball discussie ;]
    Wie heeft er een powerball / gyroball? Waarom gekocht? Hoe vaak gebruik je hem? Hoe gebruik je hem? Merk je duidelijk resultaat?

Ik zal beginnen;
    Ik heb zelf een powerball gekocht wegens RSI klachten van het vele gamen, gebruikte hem toen een kwartiertje als ik last kreeg en merkte duidelijk dat het hielp, geen speciale 'standjes' ofzo gewoon lekker draaien ;p Zeer therapeutisch ^^

Voor diegene die niet weten wat een powerball is;

YouTube - PowerBall video
    Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Ik geloof helemaak niks van zulke rare dingen. Train liever met losse gewichten, lijkt me logish. Dat ding doet waarschijnlijk praktish niks, geloof niet al die marketing praatjes.

YouTube - Akis - The Powerball Champion! - World Record!

Hahaha...
    Last edited by Nex-; 01-06-2008, 23:28.

Comment

Ik durf te wedden dat hij wereldkampioen ''rukken'' kan worden.

YouTube - Powerball - Akis Kritsinelis 20082rpm

Comment

Ik heb het niet gekocht wegens de marketinghype oid, ik kocht het zoals ik al zei tegen m'n RSI en het heeft wel degelijk z'n werk gedaan ;]

Akis is funny idd ;p Ik houd hem meestal of recht voor me of recht naast me, voor m'n schouders en arm en om niet het masturbatie effect te krijgen ^^

Hier weer zo een, deze kreunt er nog lekker bij ook ;p

YouTube - portable workout!!

Ik gebruik em trouwens elke dag als ik me hond uit ga laten snachts, heb ik nog wat te doen ^^ Merk wel dat m'n onderarmen zijn toegenomen in grootte.
        Last edited by qbane; 01-06-2008, 23:43.
        Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Ik heb hem jaren terug gekocht toen het volgens mij net nieuw was tegen RSI en ik moet zeggen dat ik niet echt gedisciplineerd te werk ben gegaan met dat ding maar had ook niet de indruk dat het iets hielp.
          Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Ik gebruik dat ding regelmatig laatste tijd weer wat minder maar er is voor mij geen betere manier om me onderarmen te trainen echt onwijs, ik heb wel de zwaarste uitvoering.

Comment

ik had last van mijn polsen
              en heb hem toennog voor 35E gekocht ofzo in 2004 dacht ik.
              gebruik hem tot de dag van vandaag nog.

Hou hem of gestrekt recht vooruit, of gestrekt zijkant of naar boven, altijd gestrekt. Vind ik het lekkerst

En zeker nu ik pas in 2009 weer kan gaan beginnen met knallen is dat ding wel handig voor op bed haha!

Comment

Ik heb er lang over nagedacht om er eentje aan te schaffen, alleen ik vind ze simpelweg te duur!

Iemand die goedkopere versies kent?
                "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Originally posted by Twisters View Post
                  ik had last van mijn polsen
                  en heb hem toennog voor 35E gekocht ofzo in 2004 dacht ik.
                  gebruik hem tot de dag van vandaag nog.

Hou hem of gestrekt recht vooruit, of gestrekt zijkant of naar boven, altijd gestrekt. Vind ik het lekkerst

En zeker nu ik pas in 2009 weer kan gaan beginnen met knallen is dat ding wel handig voor op bed haha!
                  heb je voor op bed niet iets anders?

IK heb overigens geen powerball computer niet zo veel meer. en geen last van mijn polsen e.d.

Comment

Op bed, nou wat kan ik doen ;p
                    Ik mag nog niets tillen, niet bukken, geen hefboom krijgen.

Ik mag van de fysio 1 keer dag squatten naast mn bed en knieheffen op de bedrand voor terughalen spierkracht.

Zo'n rug operatie hamert er flink in, maar als je iets weet , graag

Comment

Ik denk dat er een grapje werd gemaakt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X