Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mag ik vragen hoe lang je bent? Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iets dikkig is aan 46 kg.
En nog een nieuwsgierige vraag.. waarom mag je niet naar een sportschool? Dat is juist de plek waar je als beginner meestal baat hebt bij het correct aanleren van de oefeningen.
Verder zou je het aantal sets en herhalingen eens anders aan kunnen pakken, bijvoorbeeld minder herhalingen en een hoger gewicht gebruiken.
Heb wel een vp van 37% he (bij 2 metingen), dus dan is m'n omvang misschien niet zo groot maar wel 'blubberig'. En ik weeg trouwens geen 46, dat is alweer een tijdje geleden, zit er nu wel boven. Ik ben rond de 1m72 trouwens en ik zit nu ongeveer op het randje van ondergewicht en gezond gewicht voor een meisje van 17.
M'n ouders vinden het niet nodig dat ik er iets aan doe, volgens hun is het niet nodig. Maar ik word er stapelgek van dat ik niet eens een pot kan opendraaien of zo. Daarom mag ik ook geen geld uitgeven aan zwaardere dumbells, nu pak ik er 2 van 1 kg in 1 hand maar da's nu ook niet echt zwaar natuurlijk. Maar desondanks had ik er toch wel een paar gram spiervezel bij moeten krijgen in plaats van 17 kg vet.
maar daarom probeer ik het te leren van filmpjes.
Ik ga nog een keer vragen of ik toch niet zwaardere gewichten mag gebruiken.
Oh en bedankt voor de rugoefeningen, ik zal ze eens opzoeken en er maandag mee beginnen
Heb wel een vp van 37% he (bij 2 metingen), dus dan is m'n omvang misschien niet zo groot maar wel 'blubberig'. En ik weeg trouwens geen 46, dat is alweer een tijdje geleden, zit er nu wel boven. Ik ben rond de 1m72 trouwens en ik zit nu ongeveer op het randje van ondergewicht en gezond gewicht voor een meisje van 17.
M'n ouders vinden het niet nodig dat ik er iets aan doe, volgens hun is het niet nodig. Maar ik word er stapelgek van dat ik niet eens een pot kan opendraaien of zo. Daarom mag ik ook geen geld uitgeven aan zwaardere dumbells, nu pak ik er 2 van 1 kg in 1 hand maar da's nu ook niet echt zwaar natuurlijk. Maar desondanks had ik er toch wel een paar gram spiervezel bij moeten krijgen in plaats van 17 kg vet.
maar daarom probeer ik het te leren van filmpjes.
Ik ga nog een keer vragen of ik toch niet zwaardere gewichten mag gebruiken.
Oh en bedankt voor de rugoefeningen, ik zal ze eens opzoeken en er maandag mee beginnen
Met het randje van ondergewicht kun je nooit van je leven 37% vet hebben.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
je hebt alleen 2 gewichten van 1 kilo? of zie ik dat mis.
Wat kun je daar nou mee trainen. kan aan mij liggen maar op een gegeven moment stijgt je kracht en op een gegeven moment is het gewoon te licht om nog iets goed te trainen.
En mag ik vragen hoe je je bf hebt gemeten? Ik wil niet met vooroordelen komen, maar sommige vrouwen zeggen dat ze dik zijn, terwijl ze dat niet zijn.
En ben je net 17 geworden of word je zometeen 18? dan heb je ook geen last meer van je ouders. Ik weet dat ouders raar kunnen zijn, ik heb er zelf ook 2 Maar snap niet echt wat ze erop tegen hebben dat je naar de sportschool gaat. Daar kunnen ze je meestal ook nog eens helpen. Het is velen maler beter dan thuis.
En naja aan je eten valt ook nog veel te verbeteren. Ik weet niet of ik wat over heft hoofd zie, maar volgens mij mis ik iets heel belangrijks, Vet!
wil je groeien dan zou je wel genoeg goeie vetten binnen moeten krijgen. Verder misschien een idee om volkoren brood erin te stoppen. Weet ook zo niet wat ik van yoghurt moet denken.
Aan onze voedingsexperts hier, is yoghurt nu goed, slecht of kan het? Niet dat ik het ga gebruiken, maar dat is een ander verhaal. Maar als je het neemt kun je toch beter mager nemen?
En ik vind je ontbijt nogal mager, ontbijt is het belangrijkste maal van de dag, daar moet je dan ook het meeste eten.
Ik weet dat je niet echt met een schema wilt werken, maar zou het toch overwegen om het te doen. gecontroleerd eten, weet hoeveel kcal je binnen krijgt, wat je nodig hebt en verdeel alles goed over de dag. Je zult dan wat meer resultaat gaan zien.
Het is vervelend dat het in moment niet opschiet, maar denk dat we er hier op het forum wel uit komen.
Jammer dat je ouders er zo tegenover staan. Je zou kunnen aanvoeren dat je ook laveloos in een kroeg kunt hangen maar dat je liever op een gezonde manier met je lichaam bezig bent. Denk je dat ze het ook nog verbieden als je zelf de kosten betaalt van het sporten?
Dat je thuis traint is in principe wel te doen, maar de kans is aanwezig dat je toch onbewust fouten maakt en blessures oploopt.
@ topic
Gewoon overtuigen tot sportschool abbonement, en het argument dat Sis aanvoert doet het altijd goed. Koop anders maar een kratje bier, niet alleen dat dat je ouders zal laten schrikken, maar je kunt er ook mee trainen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Afhankelijk van het verdere gedrag van die ouders, kán ik me indenken dat je er niet op zit te wachten om je dochter los te laten in een bevooroordeeld zogenaamd testosteronhok
Vooroordelen genoeg over sportscholen, voornamelijk omdat veel ouders de 'glorietijd' van anabolen mee hebben gemaakt. Ik had het voordeel dat een neef van ons ma en een neef van mezelf allebei flinke bb'ers waren; ook puur naturel uiteraard
Er zijn tegenwoordig zoveel sportscholen die erg 'schoon' zijn en een grote variatie hebben qua 'bevolking', dat zou echt geen punt moeten zijn ;p Bij mijn sportschool ligt de verhouding van man:vrouw op ongeveer 2:1, en leeftijden van 14 tot in de 70 (en die pushed toch nog aardig wat weg ook ^^). Wellicht een optie om samen met je moeder te gaan ofzo, het kan ook nog gezellig zijn!
Overigens weet ik niet hoe je eruit ziet maar als je met 1m72 nog bij het randje van ondergewicht zit is dat eerder te slank dan te dik naar mijn idee ^^ Zat mannen zoals ik die op wat houvast vallen hoor ;p Chin up ;] (<--- niet in de oefening context bedoeld ^^)
Overigens weet ik niet hoe je eruit ziet maar als je met 1m72 nog bij het randje van ondergewicht zit is dat eerder te slank dan te dik naar mijn idee ^^ Zat mannen zoals ik die op wat houvast vallen hoor ;p Chin up ;] (<--- niet in de oefening context bedoeld ^^)
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment