"Boven"kant borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "Boven"kant borst

Ik ben benieuwd, ik vind dat mijn "boven" kant borst iets achterloopt, zou ik dit kunnen recht trekken door meer op de incline oefeningen te focussen? de theorie zegt me dat dit niet kan. maar toch veel mensen doen incline + decline oef, of voor de variatie of voor de benadrukking.

Gooi je mening neer, ben toch wel beniewd hoe jullie erover denken.

Originally posted by Posseltje View Post
    Ik ben benieuwd, ik vind dat mijn "boven" kant borst iets achterloopt, zou ik dit kunnen recht trekken door meer op de incline oefeningen te focussen? de theorie zegt me dat dit niet kan. maar toch veel mensen doen incline + decline oef, of voor de variatie of voor de benadrukking.

Gooi je mening neer, ben toch wel beniewd hoe jullie erover denken.
    Zover ik weet zouden incline oefeningen je daar bij kunnen helpen ja, hoezo zegt de theorie jou dan dat dat niet kan? Wat bedoel je daar precies mee?
    Owner of the Iron Playground.

Comment

omdat je niet een bepaald deel van een spier kan trainen. maar ik dacht wel lichtelijk benadrukken. als ik het goed had. ben gewoon iig benieuwd ernaar

Comment

Incline en decline helpen echt.

Comment

Dit is niet wat je op msn zei. Daar zei je 3 Incline oefeningen en dat is overkill. Natuurlijk kun je 1 incline oefening in je schema opnemen, naast je andere borstoefeninge, om nadruk te leggen op dat borstdeel wat in je ogen achterloopt. Maar in jouw geval loopt zo'n beetje achter alles dus als je nu gewoon zwaar gaat banken zowel horizontaal en incline. Daarnaast nog 1 oefening om het helemaal af te maken en dan zou je genoeg moeten hebben.

Comment

Met incline/decline kun je wel degenlijk bovenkant/onderkant benadrukken. Het is echter benadrukken, niet isoleren. Het is bullshit dat je je buitenkant of binnenkant kunt benadrukken of isoleren, dat gaat gewoon niet.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Borsttraining beginnen met de incline.Doe ik altijd.Daardoor krijg je een vollere borst.

grtz
              getting back in shape...

Comment

Ik heb een theorie:
                Bij veel mensen groeit bovenkant borst niet zo goed als de rest van de borst. En als je met incline bankdrukken alleen maar nadruk legt op bovenkant borst, zou het dan niet beter zijn om alleen maar incline of decline oefeningen te doen voor borst. Aangezien deze varianten zorgen voor de meer "vollere" look, en je de rest van je borst ook goed word meegetraind.

Mijn tip dus posseltje:
                Ga alles incline doen.

Comment

Je zou low incline kunnen doen, maar alles full incline? Absoluut niet.

Een goed schema heeft vlak en incline oefening.

Comment

Zijn genoeg mensen die de vlakke juist niks vinden. Dit in verband met schoudergezondheid die er doorgaans niet op vooruitgaat. Dante bijvoorbeeld (hoewel Dante ook nog wel eens wat typische ideeën heeft) stelt: "just stick to the inclines, and declines". Dit omdat de flat bench alleen goed was om te showen ofzo (maar weet niet zeker genoeg of hij dit zei om te quoten.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

gewoon 2 oefeninge boven borst
                      1 vlak
                      nog 1 naar keuzen

ik had het ook
                      nu doe ik
                      bank schijn
                      dubells schijn (vliege)

en gata nu lkkr

Comment

oke ga is experiementeren met nog mss nog 1 borst erbij.

bankdruk
                        incline bankdruk
                        flys
                        incline db press

of de flys gewoon achterwege laten, (training is borst/rug/bi/tri)

Comment

Doe dan Small Bankdrukken er extra bij. Pak je triceps+borst.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            oke ga is experiementeren met nog mss nog 1 borst erbij.

bankdruk
                            incline bankdruk
                            flys
                            incline db press

of de flys gewoon achterwege laten, (training is borst/rug/bi/tri)
                            Pff dan train jij wle heel lang als je borst rug biceps en triceps op 1 dag traint.

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
                              Pff dan train jij wle heel lang als je borst rug biceps en triceps op 1 dag traint.
                              Waarom kan toch makkelijk met UB/LB

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X