achterblijvende armen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• achterblijvende armen

heeft iemand misschien een oplossing voor biceps die achterblijven?
    ik heb al vanalle trainingmethodes en oefeningen geprobeerd, maar mijn biceps blijven maar niet groeien.
    iemand een oplossing?

thx!

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/29600-biceps.html

misschien hier wat aan?
    Kijk AUB op het forum en gebruik de zoekfunctie.. er zijn zoveel topics over Biceps/triceps staat tie van jou vast wel tussen
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

ik heb het al door hier ga ik ook geen antwoorden vinden, zal maar een andere forum zoeke

Comment

Hoe ziet je trainingsschema er uit voor je bicep's?
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by italian69 View Post
          ik heb het al door hier ga ik ook geen antwoorden vinden, zal maar een andere forum zoeke
          supersets en dropsets ook al geprobeerd? anders post je even je schema?

Comment

ik ken de juiste benamingen niet van de oefeningen maar ik ga m'n best doen om zo duidelijk mogelijk te zien

curls aan de rek,
            12
            10
            8 herhalingen

dan met halters weer, 12,10,8 herhalingen

en als laatste halters met 1 arm (tegen binnekant knie houden)

weer 12,10,8 herhalingen

en dan doe ik er soms voor die af te maken een superset curls aan de rek bij van een 20tal herhalingen.

khoop dat dit een beetje duidelijk is

Comment

Zal ik je eten ook even voorkauwen of meteen een potje baby voeding kopen?

In de link die al gegeven werd staan alle soorte technieken die je kan proberen. En zoals met alles geld...afwisseling met regelmaat.

Zelf doe ik 3x in de week biceps oefeningen.
              Maandag Olympische Barbel Curls 8 sets met 3 reps met een gewicht wat je normaal 6reps in 1 set net kan halen en 45-60sec rust tussen elke set. Woensdag Hammer Curls 4 sets 8 reps met 45-60secs rust. Vrijdag 5x5 Olympic Barble Curl met de 5e set zwaar en maximaal. De week er na 2.5-5kg er bovenop gooien.

Comment

ik ken de juiste benamingen niet van de oefeningen maar ik ga m'n best doen om zo duidelijk mogelijk te zien

curls aan de rek,
                12
                10
                8 herhalingen

dan met halters weer, 12,10,8 herhalingen

en als laatste halters met 1 arm (tegen binnekant knie houden)

weer 12,10,8 herhalingen

en dan doe ik er soms voor die af te maken een superset curls aan de rek bij van een 20tal herhalingen.

khoop dat dit een beetje duidelijk is
                zo te merken heb je er niet al te veel verstand van en is je eetschema denk ik ook niet in orde,maar kan het uiteraad wel mishebben. je kunt wel hard trainen maar als je eten niet in orde is zullen je armen ook niet groeien. probeer je er wat meer in te verdieppen voor dat je een vraag stelt succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X