Oefeningen met gewichtjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oefeningen met gewichtjes

    Hallo iedereen,

    aangezien ik geen tijd heb om naar de gym te gaan heb ik mezelf 2 gewichtjes van 5.5 kg aangeschaft.

    Ik doe al een hele tijd situps en pompen.

    Graag had ik mijn armen, borst, buik en rug wat uitgebouwd haha uitgebouwd .

    Welke oefeningen met deze gewichtjes zijn goed om een beetje meer spiermassa te kweken?

    Weten jullie misschien websites waar ik voorbeelden kan zien of heeft er iemand ideeen?

    Alvast bedankt voor elke reaktie!

  • #2
    Misschien heb je wat aan deze site?

    Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

    Pain is temporary...pride is forever...

    Comment


    • #3
      Thuis is toch niet hetzelfde heb ook vanalles gekocht, maar vind het niet zo tof.

      Het meest wat ik gebruik zijn mijn dumbells heb er 2 gekocht van 10 kg, die gebruik ik iedere dag.

      Maar ja wat is 10 kg.

      You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

      Comment


      • #4
        Heey Thanks,

        is perfect wat ik zocht.

        Vriendelijk bedankt,

        Grtz,
        Jaapie

        Comment


        • #5
          Wat is 10kg? Dat is dat ding dat ik 20x in de lucht steek en daarna iets bruin in m'n broek vind   .
          Nee, grapje.
          Ik heb er van 5.5 kg en kan daar toch mee trainen tot mijn spieren echt "niet meer kunnen". Zal misschien binnenkort wat te licht worden misschien ja.

          Alles op zijn tijd zeker.

          Grtz



          Comment


          • #6
            Een tip voor als je idd aan nieuwe dumbells toe bent, koop ze bij een sportzaak met van die losse schijven eraan.
            Bijvoorbeeld bij Perry Sport, daar zijn ze helemaal niet duur. Zitten standaard schijven bij tot 10 kg maar je kunt ook losse schijven kopen waardoor je ze zwaarder kunt maken en er iets langer mee vooruit kunt...  

            Comment


            • #7
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 30 2003,21:49)]Een tip voor als je idd aan nieuwe dumbells toe bent, koop ze bij een sportzaak met van die losse schijven eraan.
              Bijvoorbeeld bij Perry Sport, daar zijn ze helemaal niet duur. Zitten standaard schijven bij tot 10 kg maar je kunt ook losse schijven kopen waardoor je ze zwaarder kunt maken en er iets langer mee vooruit kunt...  
              Heb er gekocht van het merk Rucanor met verwisselbare schijven 1 stuk heeft me 50 Euro gekost.
              You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

              Comment


              • #8
                @ shanasse heb daar eens gaan kijken en moet zeggen staan ook interessante links.

                Goed om te weten thx.

                You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

                Comment


                • #9
                  Da's mooi Darren!

                  Comment

                  Sidebar top desktop

                  Collapse

                  Actieve discussies

                  Collapse

                  Working...
                  X