BOR en DL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BOR en DL

Als ik de BOR of DL doe, met name de BOR voel ik het erg, is er onder de oefening niks aan de hand en voel ik niks, maar ben ik klaar, ga ik op een bankje zitten bijvoorbeeld, of rek ik me even uit tussen een Rep, dan voel ik een zeurende pijn in mijn onderrug, bij mijn stuitje, ietsjes erboven wel. Wat is dit/Hoe voorkom ik dit?
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Door de oefening correct uit te voeren met een lichte kromming in de rug en niet te veel gewicht.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Je moet idd op de uitvoering leten, maar dan nog kan het een zwakke plek zijn.

Probeer eens een tijdje gericht werk voor de erector te doen (erector crunches oid) Kans is groot dat naarmate de spier sterker word de problemen verdwijnen.

Als jet probleem dieper zit (wervels) kan je de oefening ondersteund doen. Voor barbell row kan je een hoge bank gebruiken, is die niet aanwezig dumbbell rows doen met 1 arm als ondersteuning.
      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X