armen trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rik1992 View Post
    vanaf je oksel recht naar beneden daar loopt een spier maar ik dacht zelf al dat je die niet zou kunnen trainen.....

sorry dat ikzo laat andwoord had wat drukke dingen te doen
    Hij bedoelt denk ik je lats. Die train je met chins, rows, deadlifts.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

haha dat zou wel mooi zijn, te denken dat je rug toch nog net bij je armen horen

ik denk toch dat hij heel graag zn armen wat breder wil laten lijken en denkt dat dit de oplossing ervoor is.

ik heb wel vaak spierpijn in mn rear deltoids de dag na deadliften
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Zal ik eens wat zeggen...Die zenuwspier die van je schouders naar je elleboog loopt...degene waar je op drukt en auw doet...dat is een zenuw eikel. Dat is geen spier die je kan trainen. En zenuwbanen kunnen we niet trainen.

Dus train gewoon je triceps met een gewone oefening en een rope pulldown om het accent meer op de buitenkant te verplaatsen. Daarnaast bicep curl en hammer curl en je bent in princiepe klaar met je arm.

Comment

@ Falstyr

Een zenuweikel? Ik dacht dat we maar 1 eikel hadden..
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            @ Falstyr

Een zenuweikel? Ik dacht dat we maar 1 eikel hadden..
            oompje fallus leg mij en die sterke man dat eens uit.. :P ben ook benieuwd
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

falstyr bedankt voor je andwoord het is meer een bevestiging op mijn andwoord want ik dacht zelf al dat je die niet kon trainen maar mischien zou het wel kunnen en daarom vroeg ik het me af maar iedereen verder bedankt ga ik nu weer verder met mijn trainingschema

Comment

ik snap wel wat hij bedoeld, moeilijk uit te leggen, je hebt je bovenarm: met je biceps(boven),triceps(rechts) en nog een deel dat bij mij een beetje slap is(links) die bedoeld hij denk ik, maar ik geloof dat dat ook gewoon je triceps is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X