Single-arm rows

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik doe het met dumbells van 18 kg, volgende keer 20 kg proberen!

Comment

4x8 met dumbells van 30 kg

Comment

Cheatstyle 30x8, strict (laying pendlay row verhaal) 20x10.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

vanwaar ineens de hoge reps? je bedoelt 30 en 20 reps toch?
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Schreef het inderdaad verkeerd om op. Bedoelde 8x30 en 10x20.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 3XL
              Kijk als je met je linkerarm roeit over je rechterschouder en viseversa

Doordat je je hoofd draait in de to gestelder ichting heb je minder de neiging met je romp te draaien.
              ik merk trouwens wel als ik dit doe dat als ik met links de dumbells omhoog trek en dus over rechter schouder kijk, dat ik veel druk voel op mijn rechterschouder. Is dat normaal?
              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Zelf geen last van. Wat ik wel merk is dat dpprdat je minder met je romp roteert, de schouderbladen meer naar elkaar gaan (knijpen)
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Meestal 16/18 kg .

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                    Zelf geen last van. Wat ik wel merk is dat dpprdat je minder met je romp roteert, de schouderbladen meer naar elkaar gaan (knijpen)

en dat is precies wat je moet doen!

Comment

Ligt er maar net aan wat je doel is.

Als ik het gewicht naar m'n onderbuik haal is het gewicht dusdanig gelokaliseerd dat schouderbladen naar elkaar knijpen weinig efect geeft.

Als ik hoog roei met de bedoeling de traps en rhomboids te belasten is het naar elkaar knijpen een must.
                      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

dumbbells gaan tot 50 kg, dus kan niet zwaarder..

Comment

Originally posted by Pumped View Post
                          dumbbells gaan tot 50 kg, dus kan niet zwaarder..
                          Da's al meer dan je in een standaard gym tegen komt. Ik ken maar weinig sportscholen, de mijne inclusief, die boven de 40 kg dumbells uitkomen.
                          De meeste "Health centra" komen zelfs niet boven de 20 kg dumbells uit (schandalig!). Echte hardcore scholen worden steeds zeldzamer, dus de kans dat je dumbells van 50 kg tegenkomt of zelfs hoger (80 kg dumbells zijn de zwaarste die ik ooit in real gezien heb) is in Nederland bijna nihil.
                          Ik zou dus zeggen dat jij een van de weinige gelukkigen bent hier.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X