Holle schouders,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Holle schouders,

Hoi,

Ik heb hele gaten in mijn schouders zeg maar. Tussen de grote schouderspier en dat bot aan de voorkant.

Dat zijn diepe holen, terwijl mijn schouderkoppen wel (heeeel iets) ontwikkeld zijn en je de getrainde spieren wel iets ziet.

Is er een oefening voor die spier in dat gat zodat die wat groter wordt en het gat dicht?
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Foto vriend.

Comment

Who's the Chef

Comment

vanavond, zo raar om nu op het werk te doen he:P..komt eran..

Kun je het zien

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
          Hoi,

Ik heb hele gaten in mijn schouders zeg maar. Tussen de grote schouderspier en dat bot aan de voorkant.

Dat zijn diepe holen, terwijl mijn schouderkoppen wel (heeeel iets) ontwikkeld zijn en je de getrainde spieren wel iets ziet.

Is er een oefening voor die spier in dat gat zodat die wat groter wordt en het gat dicht?
          Misschien is je achterste schouderspier minder ontwikkelt.
          AlphaMuscles.com - DĂ© Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

ik had het ook al voor training..

Maar dat zou je ook niet oz goed zien, want ik ben gespierder dan ik was, maar neit gespierd zeg maar. haha, wat strakkere buik en meer zichtbare spieren, maar niet van wat je zegt: gespierd..snap je?haha

Comment

Zonder foto heb ik ook geen idee van wat je bedoelt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

HEy gasten.

Als het goed is zit er een foto bij van mijn schouders. dn zul je het wel zien,op de foto valt het nog mee, maar lijkt altijd alsof ik hele schamele schouders heb (niet dat ik groot en gespierd ben, maar mijn schouders vallen altijd in het niet)

hoop dat de foto zichtbaar is, anders moet ik het opnieuw proberen

Ideale manier van foto's plaatsen hier trouwens.TOP!!!
                Attached Files
                Last edited by DER EINZELGANGER; 12-01-2009, 18:21.

Comment

En dan bedoel je dus dat "gat" tussen je nek en schouders, voor je traps zegmaar?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

traps??haha...aan beiden kanten boven op je schouders zitten hie kloven:P..

heb ze in deze foto omlijnt
                    Attached Files

Comment

Ja, dat bedoelde ik. Dan moet je je traps wat meer trainen. Flink deadliften dus.

sigpic

Comment

Okay, die is ook overal goed voor he die oefening.
                        Doe hem eerlijk gezegd nooit en vind het een 'vage' oefening.
                        Is mij nog steeds niet helemaal duidelijk hoe ik die moet
                        uitvoeren, zie overal verschillende plaatjes en uitleggen.

??

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                          Okay, die is ook overal goed voor he die oefening.
                          Doe hem eerlijk gezegd nooit en vind het een 'vage' oefening.
                          Is mij nog steeds niet helemaal duidelijk hoe ik die moet
                          uitvoeren, zie overal verschillende plaatjes en uitleggen.

??

Generaal Deadliften voor de traps??? niet in de war met de Upright row of de shrugs? Barbell Shrug » Traps » Exercise Encyclopedia » Videos » CoopersGuns Health, Fitness & BodyBuilding

en voor deadliften...

Deadlift » Erector » Exercise Encyclopedia » Videos » CoopersGuns Health, Fitness & BodyBuilding
                          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Volgens mij pak je je traps ook wel degelijk hoor, vooral om en nabij de lock-fase van de deadlift, net als je post delts, die je vooral pakt onderaan de rom. Heb zelf altijd spierpijn in mn delts na het deadliften, nooit na een lullige post delt iso...

Heeft ook een klein beetje met vet% te maken dat gat, of niet? Je hebt al echt weinig vet en in combinatie met weinig spieren ga je dr inderdaad een beetje uitgemergeld uitzien. Soort van een schrale garnaal

Gewoon lekker bulken en overall mass pakken!!!
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                              Volgens mij pak je je traps ook wel degelijk hoor, vooral om en nabij de lock-fase van de deadlift, net als je post delts, die je vooral pakt onderaan de rom. Heb zelf altijd spierpijn in mn delts na het deadliften, nooit na een lullige post delt iso...

Heeft ook een klein beetje met vet% te maken dat gat, of niet? Je hebt al echt weinig vet en in combinatie met weinig spieren ga je dr inderdaad een beetje uitgemergeld uitzien. Soort van een schrale garnaal

Gewoon lekker bulken en overall mass pakken!!!
                              wil je miuj even geen schrale garnaal noemen!!!hahahaha....
                              Moet ik een foto posten als ik mijn vet vastpak op onderrug?hhaa...
                              Maar ik heb wel weer vette kont,hehe, en aardig vette bovenbene.die train ik ook niet veel, maar toch...

f

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X