Holle schouders,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ MT
    Mijn reet dat ik de boel door elkaar gooi. Deadliften is traps ontwikkelen. Topoefening. Mocht je ze daarnaast nog extra willen pakken, kun je een shrug na de lockout fase bijvoegen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      @ MT
      Mijn reet dat ik de boel door elkaar gooi. Deadliften is traps ontwikkelen. Topoefening. Mocht je ze daarnaast nog extra willen pakken, kun je een shrug na de lockout fase bijvoegen.
      Vind het al knap als je het met je handen kan.. maar dat je het met je reet kent..

fascinerend echt :P Lol

Ik dacht dat namelijk omdat er 100den topics staan met deadlift is voor benen/onderrug..

Grtz MT
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
        Vind het al knap als je het met je handen kan.. maar dat je het met je reet kent..

fascinerend echt :P Lol

Ik dacht dat namelijk omdat er 100den topics staan met deadlift is voor benen/onderrug..

Grtz MT
        Waarom denk je dat je schouders niet helemaal naar beneden zakken als je deadlifts doen emmm even denken......... DOOR JE TRAPS
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
          V

Grtz MT

Ohw? en dus ook automatisch niet voor abs, omdat het "er niet bij staat"? Je pakt ook keihard je post delts... Staat er ook nooit bij.
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

owned
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Meer eten, dan wordt het minder. Had ik ook namelijk.

Traps trainen vind ik zelf geen goede, heeft volgens mij gewoon met je vet te maken. En als je dus wat emer eet wordt dat wat meer bedekt.
              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Originally posted by jake22 View Post
                Traps trainen vind ik zelf geen goede, heeft volgens mij gewoon met je vet te maken. En als je dus wat emer eet wordt dat wat meer bedekt.
                Als je traps dikker worden vullen ze wel degelijk het gat op hoor Kan je ook wel beetje bij jezelf voelen denk, de voorkant van de trap, als die dikker wordt, bedekt hij ook meer het gat.

Had ik ook toen ik minder vet had (na een cut) met meer massa: het gat was veel minder dan toen ik wat meer vet had en minder massa.

Maar uiteraard speelt vet ook een rol
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Nou, overal zit wel iets vet. Het lijkt zo weinig vet, maar als ik zit,
                  ik zal nog wel keer foto posten staand en zitten. Zittend zit er genoeg
                  vel, en dan niet van: dat heeft iedereen, maar ik meer!!haha..

maar heb vanavond nog niet gedaan voor dat gat, schouders zaten er vanavond niet in. Probeerde full body, maar heb voor het eerst tabata's gedaan, dus de borst, schouder en de armen zijn er eventjes bij in geschoten omdat mijn tong over de grond sleurde
                  Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                    Als je traps dikker worden vullen ze wel degelijk het gat op hoor Kan je ook wel beetje bij jezelf voelen denk, de voorkant van de trap, als die dikker wordt, bedekt hij ook meer het gat.

Had ik ook toen ik minder vet had (na een cut) met meer massa: het gat was veel minder dan toen ik wat meer vet had en minder massa.

Maar uiteraard speelt vet ook een rol
                    Hmm.. Ik had namelijk hetzelfde, echt een behoorlijk gat. Ik heb mijn traps niet meer getraind omdat die veel te hard gingen. Heb ze natuurlijk bij compounds wel wat meegenomen, maar het gat is al enorm gedicht door mijn huidige bulk.

Maargoed, mijn ervaring is natuurlijk geen algemene wet, dus ik geef je gelijk over die traps.

Comment

Originally posted by jake22 View Post
                      Hmm.. Ik had namelijk hetzelfde, echt een behoorlijk gat. Ik heb mijn traps niet meer getraind omdat die veel te hard gingen. Heb ze natuurlijk bij compounds wel wat meegenomen, maar het gat is al enorm gedicht door mijn huidige bulk.

Maargoed, mijn ervaring is natuurlijk geen algemene wet, dus ik geef je gelijk over die traps.
                      je traps gingen te hard???dus die spier is vrij makkelijk te ontwikkelen of is dat jouw ervaring en niet erg algemeen?

Comment

De traps van Jake gaan te hard inderdaad Is persoonsgebonden. Sommigen krijgen bijna geen traps, anderen te veel.

Bij mij gaan de traps ook redelijk. Niet echt te hard, maar ik heb ze ook een tijdje niet meer getraind omdat ze snel gingen.

Moet je ff voor jezelf bekijken. Jij hoeft je daar echt nog lang niet druk over te maken. Lekker overall mass pakken

Comment

Comment

wie noem jij hier stupid

Comment

Ohw? en dus ook automatisch niet voor abs, omdat het "er niet bij staat"? Je pakt ook keihard je post delts... Staat er ook nooit bij.
                              Zolang train ik nog niet dus kunnen er nog zat foutjes van mij kant komen..
                              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

wie noem jij hier stupid
                                krijg je er van als je mij schamele garnaal noemt:P..dan gaan
                                anderen jou pakken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X