Holle schouders,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

even ontopic...

Vreten en keihard trainen! en snap ook totaal niet waar jij je druk om maakt, ik zie amper vet

Comment

hey,

Totdat ik zit.Ik zal wel eens foto posten wanneer ik zit. Doe ik morgen.
      Dan hangt het echt..heel raar, of het overtollig vel is, kan ook want was altijd vrij dik. Ben zomer 2007 6 kilo afgevallen (door Sonja Bakker, in 2 weken, ja het kan toch, wie had dat verwacht.haha). Maart 2008 beginnen te trainen.

Dus of het vel is, ik weet het niet. Maar als ik zit heb ik echt rillen terwijl als ik sta ik gewoon 'strakke' buik en alles heb, niet gespierd maar wel straks. En als ik zit is het een pudding...hehe
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

hij is best dik hoor. ik zou een maandje cutten

Comment

Originally posted by bong bong View Post
          hij is best dik hoor. ik zou een maandje cutten
          dat vink nou ook weer niet.
          Maar bulken gecombineerd met aanleg om dik te worden en 2x trainen in de week ben ik beetje bang voor..dus daar pas ik leiver voor, wordt liever gewoon iets strakker. Heb graag schouders armen en benen iets anders. Dan vindt ik het wel goed. Dan lekker onderhouden. hoef niet heel breed te worden. Wil alleen wel van minj magere look af.haha...toch aardig wat eisen:P

Comment

je sprak redelijk een verboden woord uit mr einzelganger. SB

ennuh denk dat ze hem niet terug pakken omdat hij iets over jou zegt, maar het gewoon is om de feiten weer de feiten laten zijn, en elkaar de dingen te leren.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              je sprak redelijk een verboden woord uit mr einzelganger. SB

ennuh denk dat ze hem niet terug pakken omdat hij iets over jou zegt, maar het gewoon is om de feiten weer de feiten laten zijn, en elkaar de dingen te leren.
              nee snap ik oko wel dat ze hem niet terugpakken..haha..duh!!!
              En tja, SB, toen was ik nog niks bezig met trainen, alleen afvallen..haha

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                krijg je er van als je mij schamele garnaal noemt:P..dan gaan
                anderen jou pakken
                Die smiley betekent dat hij het met me eens is "i am with ^^", alleen dat er dan stupid bij moet staan...

Klopt wel een beetje eigenlijk
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                  Volgens mij pak je je traps ook wel degelijk hoor, vooral om en nabij de lock-fase van de deadlift, net als je post delts, die je vooral pakt onderaan de rom. Heb zelf altijd spierpijn in mn delts na het deadliften, nooit na een lullige post delt iso...

Heeft ook een klein beetje met vet% te maken dat gat, of niet? Je hebt al echt weinig vet en in combinatie met weinig spieren ga je dr inderdaad een beetje uitgemergeld uitzien. Soort van een schrale garnaal

Gewoon lekker bulken en overall mass pakken!!!
                  \

je hebt het over bulken. Moet dat persé heel officiel is wat aankomen uberhaupt voldoende?

Want echt met dieet werkt bij mij niet. Ik woon op kamers, moet idereen er rekening mee houden etc. Dus ik eet gewono mee. Eet 7 sneetjes brood op een dag (tarwemeel en volkoren bloem ofzo). Wel met kaas, pindakaas etc.

S'ochtends glas melk.s'avonds 10 uur bak youghurt met 2 beschuit.
                  Echt een dieet kan gewoon niet.

Maar koeken vreten is danw eer de verkeerde aankom manier. Haha...ideeën waarvoor ik niet echt heeeeel officïël dieet hoef te volgen? (ik zou wel willen hoor, niet gemakzucht. Maar is niet te doen op kamers en weekendbij ouders en vriendin)

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                    \
                    Haha...ideeën waarvoor ik niet echt heeeeel officïël dieet hoef te volgen?
                    Dan zou ik gewoon lekker op ballet gaan
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Dan zou ik gewoon lekker op ballet gaan

lijkt me leuk..
                      Nee ik zal iets duidelijker zijn:

het mag best wat kwark en dergelijke bevatten.
                      Maar ik red het gewoon (in mijn leef situatie: kamers, ene keer thuis eten, andere keer bij vriendin etc) om een strikt dieet te volgen. Dus met warme
                      aangepaste maaltijden hoef je niet aan te komen.

Wat ik nog wel eens doe is een hand cashewnoten, gebakken eitje mee naar het werk op brood etc.

Dat soort ideen.okidoki?

hoe dan ook, dat ballet trekt me wel:P

Comment

Hehe oke dan.

Laten we dat ballet vooralsnog maar even opzij schuiven. Dat je op kamers woont en af en toe ergens anders eet is echt geen excuus om niet een semi-serieus dieet te volgen. Zelf woon ik ook al jaren op kamers, ben ik heel vaak weg, soms bij mn ma etc etc. Wat ik doe, voordat ik de deur uitga, maak ik altijd genoeg maaltijden klaar om de tijd te overbruggen tot ik weer thuis ben. Gewoon mee in een zak en onderweg of op bestemming mn maaltijden verorberen. Hier ga je tevens de andere kant van de mensen om je heen zien. Sommigen zullen het accepteren en anderen zullen je uitlachen. Je zult misschien wel op plaatsen komen waar je gewoon ECHT NIET je eigen voeding mee mag nemen, terwijl er op de bestemming alleen maar junk is (zoals bij mn ex thuis).

Het 2e punt is, als voorgaande in mindere mate of gewoon NIET werkt, je in ieder geval aan je macro's te houden. Bereken je behoefte en eet het dan op de tijdstippen die jou het beste uitkomen. Probeer wel om de 1-3 uur te eten dan (als last ressort), ene maaltijd groter (als je meer tijd hebt) dan de andere. Als je je eenmaal aan je macro's kan houden, kan je je later druk maken om je micro's.

Anyway het op kamers wonen en vaak weg zijn is echt geen argument om elke goeie vorm van een dieet af te schrijven.

Comment

Hehe oke dan.

Laten we dat ballet vooralsnog maar even opzij schuiven. Dat je op kamers woont en af en toe ergens anders eet is echt geen excuus om niet een semi-serieus dieet te volgen. Zelf woon ik ook al jaren op kamers, ben ik heel vaak weg, soms bij mn ma etc etc. Wat ik doe, voordat ik de deur uitga, maak ik altijd genoeg maaltijden klaar om de tijd te overbruggen tot ik weer thuis ben. Gewoon mee in een zak en onderweg of op bestemming mn maaltijden verorberen. Hier ga je tevens de andere kant van de mensen om je heen zien. Sommigen zullen het accepteren en anderen zullen je uitlachen. Je zult misschien wel op plaatsen komen waar je gewoon ECHT NIET je eigen voeding mee mag nemen, terwijl er op de bestemming alleen maar junk is (zoals bij mn ex thuis).

Het 2e punt is, als voorgaande in mindere mate of gewoon NIET werkt, je in ieder geval aan je macro's te houden. Bereken je behoefte en eet het dan op de tijdstippen die jou het beste uitkomen. Probeer wel om de 1-3 uur te eten dan (als last ressort), ene maaltijd groter (als je meer tijd hebt) dan de andere. Als je je eenmaal aan je macro's kan houden, kan je je later druk maken om je micro's.

Anyway het op kamers wonen en vaak weg zijn is echt geen argument om elke goeie vorm van een dieet af te schrijven.
                          daarom zeg ik ook: kwark en dergelijke kan wel.
                          Ik eet geregeld kwark op het werk hier. Soms 500 gram op werk en 250 s'avonds.

Verder keuren mijn ouders het dieten af (het extreme sporten en focus op lichaam zoieso), dus wanneer ik thuis ben zal ik geen ander voedsel kunnen eten dan de pot schaft. Snappie? ook wil ik bij mijn vriendin niet mijn eigen eten eten, zover wil ik niet gaan.

Dus doordeweeks:
                          overdag: Prima, kwark etc.
                          Avondete: nee, lukt niet
                          Avond: ja, kwark etc.

Weekend: gwoon gezond proberen. Brood, normale maaltijden en geen tussendoor.

Daar zal het op neer gaan komen.

Comment

Ga dan maar lekker balletten knul

Comment

Ga dan maar lekker balletten knul

Denk het niet, ik denk dat je in ogenschouwmoet nemen welk resultaat je wilt hebben. Ik kan zon resultaat als jij en gernalx willen, maar in principe is dat niet mijn doel. Ik wil iets groter en gespierder worden, dat is wat anders.

En ik ben er van overtuigd dat iemand die zoiets is niet altijd een speciaal dieet volgt. Helemaal niet afgaande op het resultaat wat ik reeds geboekt heb in 7 maand intensief trainen (buikspieren al dik een jaar) met normaal eten zoals ieder mens.

Dus iets meer op eten letten (zoals ik hiervoor noemde) zal in mijn voordeel werken. Niet schrikbarend, maar zal in ieder geval geen kwaad doen.

Snap je wat ik bedoel? Mijn doel is anders dan dat van jullie.

Comment

Brad pitt bijvoorbeeld,
                                er is nog bar veel werk aan de winkel om dat te bereiken, maar erger dan dat hoef ik echt niet!!!

Maar hij past qua spieren 3x in jullie. Snap je??
                                Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X