Snel aankomen en groeien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snel aankomen en groeien

Wie kan mij helpen ik weeg nu tussen de 63 en de 65 kilo schommelt wat

train nu ongeveer een jaar en toen ik begon woog ik 59 kilo en 185cm lang

en ik wou wel graag snel aankomen en groeien breder worden enz (liefste rond de zomer en dan rond de 70 kilo) wie kan mij tips geven (met bv trainings schema's enz) ik train nu dag 1 bost en triceps dag 2 rug en biceps dag 3 benen en schouders..

Zit in het zelfde schuitje als jij, al begon ik op 52, en ik kan je nu wel vast uit de droom helpen dat je 70kg weegt tegen de zomer. Lees maar even stickies over voeding en post je schema even in de juiste sectie misschien kunnen we je nog helpen
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

vriend je moet gewoon eten eten eten eten tonijn macroni alles wat je te pakken kunt krijgen

Comment

en doe ook wat aan je training schema

Comment

Tips

Oke bedankt ga ik aan werken maar hebben jullie meschien ook tipsof bepaalde schema's? en suplementen?? ik zit nu aan de weight gainer moet ik ook andere dingen gebruiken??

Comment

Lijkt dit er een beetje op??

Dinsdag: Borst: - normaal vlak Bankdrukken, Schuinbank drukken, flyes , Peck deck
            Schouders: Side lateral raise, front raise, behind neck press

Woensdag:

Benen: Leg extensions, Leg press, barbell squat
            Biceps:

Donderdag:

Rug: Chinnen, seated cable row, Neck pull down, Body lifts
            Triceps: Dippen, Push down, pushdown rope

Comment

Originally posted by danny1 View Post

Dinsdag: Borst: - normaal vlak Bankdrukken, Schuinbank drukken, flyes , Peck deck
              Schouders: Side lateral raise, front raise, behind neck press

Woensdag:

Benen: Leg extensions, Leg press, barbell squat
              Biceps:

Donderdag:

Rug: Chinnen, seated cable row, Neck pull down, Body lifts
              Triceps: Dippen, Push down, pushdown rope
              Heb je een filmpje van die Biceps oefening? ziet er leuk uit!
              Of is je bicep al zo groot dat je daar geen oefening voor doet?

Comment

zoveel mogenlijk door dat gat proppen daar komie van aan

Comment

zoek even termen op van bulken.. en tover op die manier een voedings schema in elkaar.. ga +- 500 kcal boven je behoefte zitten.. kijk in de stickies hoe je zelf een knap schema maakt..

Comment

Vlak voor je training snelle suikers (+amino's) + whey
                    Na je training snelle suikers en snelle eiwitten nemen (vloeibaar dus)
                    Wat ik lekker vind is druivensap mixen met whey en creatine.
                    Totaal rond de 350-400 kcal's voor je pre- en post- workout aanhouden. Dus 2x -- 20/30gr whey + 70gr. kh. --

Comment

[quote^]Vlak voor je training snelle suikers (+amino's) + whey [/quote]
                      En waarom zou hij dit moeten doen?
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

snelle suikers voor je training snap ik ook niet helemaal
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by djriet View Post
                          vriend je moet gewoon eten eten eten eten tonijn macroni alles wat je te pakken kunt krijgen

Echt wat een waardeloos advies

Zoveel mogelijk door je gat proppen? Dat heeft ervoor gezorgd dat ik binnen een paar weken ziekelijk veel vet had aangezet in vergelijking tot massa. Zat ik met een tering dikke pens vlak voor de zomer.

Je moet gewoon een goed schema opstellen adhv je behoefte, zorgen dat je macro's in orde zijn en je micro's indelen.

Vlak voor je training snelle suikers (+amino's) + whey
                          Na je training snelle suikers en snelle eiwitten nemen (vloeibaar dus)
                          Wat ik lekker vind is druivensap mixen met whey en creatine.
                          Totaal rond de 350-400 kcal's voor je pre- en post- workout aanhouden. Dus 2x -- 20/30gr whey + 70gr. kh. --
                          dus een bb van 130 kg moet evenveel eiwit en kh als een schrale garnaal van 50 kg?

0,4 gr/kg ew en 2x zoveel snelle kh na wordt aangeraden (diverse studies door Big'r himself)

Voor de training de helft daarvan.

Ik neem wat meer omdat ik in IF zit
                          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Geen halter, anders train je de binnenkant van je borst
                            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Snelle suikers d.m.v. druivensap of shit is omdat je dan sneller dingen op neemt in je bloed en dat is bevorderlijk, vooral met creatine.
                              on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X