Snel aankomen en groeien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sancho View Post
    Geen halter, anders train je de binnenkant van je borst

Volgens mij hoorde die halter dan in een ander gat... Tenzij je eten door dat gat moet proppen waar die halter in moet... Maar ik denk niet dat je er dan wat aan hebt qua voedingswaarde...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
      Snelle suikers d.m.v. druivensap of shit is omdat je dan sneller dingen op neemt in je bloed en dat is bevorderlijk, vooral met creatine.
      Dat klopt.. Maar djriet zegt dat je het voor de training moet innemen en daar stellen we ons vragen bij...

@Pinada: ik had de zin mislezen
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Tenzij je eten door dat gat moet proppen waar die halter in moet... Maar ik denk niet dat je er dan wat aan hebt qua voedingswaarde...
        Niet volgens een zekere South Park aflevering
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
          Niet volgens een zekere South Park aflevering

Die was ranzig
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hi Danny,

Ik denk dat je je eerst af moet vragen of je wel uberhaupt de tijd hebt om veel te eten. Ik heb een half jaar in de sportschool gezeten en ik had zo nu en dan soms gewoon de tijd niet om te eten. Ik verkoos mijn werk boven mijn voeding waar het dus al misging. Ik ben in dat half jaar dus over het algemeen niks aangekomen.

In feb. jl. heb ik besloten om een voedingsschema te hanteren omdat ik met mijn baantje de hele dag door mocht eten. Bioritme is erg belangrijk en discipline. Ik eet gemiddeld zo'n 2000 kcal boven wat ik nodig heb en kom 5 / 5.5kg per maand aan. Het ligt natuurlijk ook wel aan je bouw etc. hoeveel je aankomt. Bioritme is voor mij belangrijk omdat je lichaam dan went aan de tijden wanneer je moet eten.

Als ik jou was, zou ik naar je sportschool gaan om een voedingsschema te gaan maken met de instructeur en een goed programma aan te vragen. Zelf heb ik weinig verstand van programma's, ik doe gewoon wat de instructeur voor mij maakt. Ik eet zelf nauwelijks vlees en neem absoluut geen eiwitshakes. Ik doe alles puur natuur dus, ook omdat ik dat het lekkerst vind om te eten. Dus belangrijk is ook wat je zelf lekker vindt om te eten en wat ook een hele goede voedingswaarde heeft.

O ja, mijn vetpercentage is nu 14,4% en 15% is normaal voor mijn lengte + leeftijd. Ik kom dus weinig vet aan (gelukkig), voorheen stond het op 12.5% geloof ik. Dat is 7 weken geleden.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Die was ranzig
              Maar wel grappig

@ lpkc:

2000 kcal is waanzin. Besided: dan stijgt je BF niet zo langzaam hoor. Hoeveel kcal neem je per dag?
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by lpkc View Post
                In feb. jl. heb ik besloten om een voedingsschema te hanteren omdat ik met mijn baantje de hele dag door mocht eten. Bioritme is erg belangrijk en discipline. Ik eet gemiddeld zo'n 2000 kcal boven wat ik nodig heb en kom 5 / 5.5kg per maand aan. Het ligt natuurlijk ook wel aan je bouw etc. hoeveel je aankomt. Bioritme is voor mij belangrijk omdat je lichaam dan went aan de tijden wanneer je moet eten.

Als ik jou was, zou ik naar je sportschool gaan om een voedingsschema te gaan maken met de instructeur en een goed programma aan te vragen. Zelf heb ik weinig verstand van programma's, ik doe gewoon wat de instructeur voor mij maakt. Ik eet zelf nauwelijks vlees en neem absoluut geen eiwitshakes. Ik doe alles puur natuur dus, ook omdat ik dat het lekkerst vind om te eten. Dus belangrijk is ook wat je zelf lekker vindt om te eten en wat ook een hele goede voedingswaarde heeft.

O ja, mijn vetpercentage is nu 14,4% en 15% is normaal voor mijn lengte + leeftijd. Ik kom dus weinig vet aan (gelukkig), voorheen stond het op 12.5% geloof ik. Dat is 7 weken geleden.
                Hier kan ik toch moeilijk iets van geloven... 5kg bijkomen in een maand, waarvan bijna niks van vet is? Met 2000kcal boven je behoefte... Zoals Leo zei; wat is die behoefte dan?

Daarnaast eet je bijna niks van vlees en niks van eiwitshakes: wat is daar puur natuur aan als ik vragen mag?
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                  Snelle suikers d.m.v. druivensap of shit is omdat je dan sneller dingen op neemt in je bloed en dat is bevorderlijk, vooral met creatine.
                  Shit? Ik weet dat veel mensen bereid zijn vanalles te proberen, maar stront eten?
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

@ Leo

Het verschilt wat ik inneem per dag. maar het zit meestal tussen de 3750 en 5000 kcal.

@ Sancho

Ik geloofde het eerst ook niet dat een persoon 5kg per maand aan kan komen. Die puur natuur zin, is een beetje overdreven. Eiwitshakes zijn (volgens mij wel vaak) natuurlijke ingrediënten, maar ik bedoel meer puur natuur van, alleen eten geen supplementen (wat eigenlijk ook natuurlijk kan zijn).

Ik heb in het begin (ergens nog in 2008 en daarna ben ik niet eens meer aangekomen tot feb. 209) een meting gedaan met mijn instructeur waaruit 12,5% uitkwam ongeveer. En nu drie weken geleden weer een meting dat uitkwam op 14,4%. In een maand tijd kwam er dus ongeveer 2% bij. Ik weet niet waarom ik zo weinig in vet aankom, of de meting is niet nauwkeurig gedaan (1x uitgevoerd per meting). Ik weet wel van tevoren dat ik heel erg droog was voordat ik echt begon met eten. Dat zeiden ook een aantal mensen tegen mij. Ook eet ik geen frituur etc. of volle roomyoghurt waar veel vet in zit. Misschien dat dat helpt... geen idee! Ik zal over een week vragen of ze die meting heel nauwkeurig willen doen!

Comment

Het verschilt wat ik inneem per dag. maar het zit meestal tussen de 3750 en 5000 kcal.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Shit? Ik weet dat veel mensen bereid zijn vanalles te proberen, maar stront eten?
                        en waar heeft DSO het weer over... :P
                        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                          en waar heeft DSO het weer over... :P
                          Citaat:
                          Oorspronkelijk geplaatst door hardcoremenneke

Shit is Engels voor poep/ stront/ kak/ etc..

Comment

@ Sancho

Ik geloofde het eerst ook niet dat een persoon 5kg per maand aan kan komen.
                            Kan makkelijk. Combinatie van vet/massa en een hoop vocht. Ook afhankelijk van hoeveel je op een dag eet.

Dacht ergens te lezen dat skeletal muscle een groeilimiet heeft van een halve pound per week.

Daarnaast denk ik niet dat 4000-5000 kcal ineens 2000 kcal boven behoefte zit. Ik zit zelf op een onderhoud van ongeveer 3600 kcal en er zijn echt nog wel mensen die meer ecto zijn dan ik.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                              Kan makkelijk. Combinatie van vet/massa en een hoop vocht. Ook afhankelijk van hoeveel je op een dag eet.

Dacht ergens te lezen dat skeletal muscle een groeilimiet heeft van een halve pound per week.

Daarnaast denk ik niet dat 4000-5000 kcal ineens 2000 kcal boven behoefte zit. Ik zit zelf op een onderhoud van ongeveer 3600 kcal en er zijn echt nog wel mensen die meer ecto zijn dan ik.
                              Ikzelf heb een onderhoud van 3750 kcal op rustdagen. Tijdens trainingsdagen moet ik er zeker 500 kcal boven zitten, dus kun je nagaan als ik wil bulken. Tijdens mijn extreemste bulk vrat ik 8000 kcal per dag!
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Precies, dat bedoel ik

Maar man, 8000 kcal, hoe krijg je dat in godsnaam binnen? Zat zeker heel veel troep tussen of niet? Echt respect dat je dat weg kan krijgen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X