hulp by trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp by trainen

Hallo
    Ik ben op zoek naar wat hulp om me bovenlichaam wat te trainen
    ik heb halters van 2 kilo maar weet niet precies welke oefeningen ik moet doen om wat te trainen enz. Mijn doel is vooral breder te worden.
    ik ben 16 jaar en nog niet uitgegroeid, dat ik niet verkeerde oefeningen ga doen. ik train thuis, niet in de sportschool, geen tijd voor.
    ik dacht eraan gewoon elke dag kwartiertje wat oefeningen te doen en na verloop van tijd wel wat te zien.
    welke oefeningen kan ik het beste doen?

alvast bedankt

2 Kilo, hmm misschien dat je 1 finger curls ermee kan doen. En als je ze aan de muur monteerd kan je ze gebruiken als kapstok, verder zijn ze nutteloos. Owh als +2kg bij pullups kan nog.

Zoek maar eens rond op bodyweight excersizes want 2kg gaan je niet breder maken ben ik bang.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

succes als je iets vind waar je het mee red op 15 min....beter ff stickies lezen
      BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
      BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

maar gewoon oefeningen zonder halters kan ook, opdrukken enz?

Comment

2 kg dumbells? wauw

je kan simpele bodyweight oefeningen doen zoals opdrukken, optrekken, sit ups, handstand opdrukken, bodyweight squats.
          zal niet heel veel uithalen, je zal op gegeven moment zwaarder moeten gaan waarvoor je naar de sportschool zal moeten gaan

Comment

hahaha succes

Comment

dit gaat em niet worden dus:P?

Comment

optrekken,opdrukken...dan houd t wel op..ga lekker naar de gym! verders veeeel lezen op dit forum!

Comment

http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...ybuilding.html
                  welcome en veel succes
                  Bulking tot 100kg

Comment

Misschien ben je meer het type van tellsell? Daar kan je een apparaat kopen dat je helpt met opdrukken en daar krijg je enorm grote benen van!
                    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                      Misschien ben je meer het type van tellsell? Daar kan je een apparaat kopen dat je helpt met opdrukken en daar krijg je enorm grote benen van!
                      Het werkt hoor...nee echt, het werkt
                      "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

TS:

StrikeTrainer | Home - exercise, home fitness, personal trainer, home work out, cadrio, home exercise, fitness, workout equipment

werkt prima! Ik heb hem zelf ook

En voor dikke quads:

Pata Pata :: Outbound trekking & Nature center - Nordic Walking excursies, trekkings en natuurreizen.

Succes man
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Nog iets wat je net over het randje kan helpen (heeft mij de vorige zomer ook gered ):

YouTube - How to Fake Abs
                          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                            Nog iets wat je net over het randje kan helpen (heeft mij de vorige zomer ook gered ):

YouTube - How to Fake Abs

Hahahahaha. Vanavond thuis even proberen .
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik had em al gezien, blijft koning zo iets
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X