Borst trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst trainen

Hey !

Ik train thuis wat op zelfstandige basis ...
    Heb een buikspierplank die ik iedere avond stevig gebruik ...
    + ik doe iedere avond mijn gewenst aantal push-ups...
    Ik moet eerlijk zijn ... ik doe dit al enkele maanden en vooral men biceps zijn stevig proper gekomen ...
    Nu wil ik juist wat werken aan mijn borstspieren ... Iemand soms een goede oefening hiervoor ?

Thanks op voorhand !

S x

slap gelul van je biceps...... met opdrukken doe je schouders triceps en borstspieren

iedere dag buikspieren is overkill 2 keer per week is voldoende

lees eerst maar flink rond op t forum..
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Ik ken nog wel een hele goeie, maar die is alleen voor de binnenkant borst
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Tja...de mogelijkheden zijn niet zo heel breed, normaal zijn push-ups vooral voor je borst. Heb je beschikking tot dumbells of ander soort gewicht ??
        Sowieso zal je vooruitgang nooit zo groot als wanneer je gewoon naar een sportschool zou gaan.

@ Leo: hahahaha we gaan nou toch niet weer beginnen he...leg het die arme jongen nou toch uit, iedereen moet toch de kans krijgen zijn borst zo uitzonderlijk te ontwikkelen.
        "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
          Maak nou gewoon eens een filmpje van hoe je die oefening moet uitvoeren, maken we er een sticky van
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hey !
            Neen over al dat materiaal beschik ik helaas niet ...
            Ga me wel binnenkort inschrijven in de fitness zaak van men neef ...
            Ik wou me gewoon al wat voorbereiden hier thuis zo ...
            Als jullie nog goede oefeningen hebben voor mij mag je ze gerust meedelen

alvast bedankt

Comment

gewoon lezen op het forum (de sticky''s)
              Calisthenics / Street workout

Comment

Waarom ga je niet gewoon naar een sportschool?

Ik zou het iig wel doen.
                Who's the Chef

Comment

58+ Chest Exercise Videos With Detailed Pics & Instructions

Bij bodyweight ff kijken

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                    deadlift ofzo toch?

Comment

deadlift is toch voor je onderkant rug???? en niet voor binnenkant borst?? of ben ik nou gek?

Comment

Originally posted by little View Post
                        deadlift ofzo toch?
                        nee man reverse lat pulldown met hand twisted grip. is beter..

@ ts.. RTFS.. en ga naar een sportschool. ennuh leer wat over het lichaam.. want met de verkeerde termen gooien wekt nou niet echt indruk op.

Comment

Originally posted by mitch-21 View Post
                          deadlift is toch voor je onderkant rug???? en niet voor binnenkant borst?? of ben ik nou gek?
                          Je bent gek, deadlift is voor je oren.

Was ook sarcastisch bedoeld van Leo. Binnenkant borst kan je niet trainen.

Comment

Deadlift is voor meer dan je onderrug. Het is ook voor je hamstrings en bovenrug en traps en onderarmen.

Comment

En abs, post delts en quads

1 Keer had ik zo gedeadlift dat ik zelfs last had van mn kringspier

En voor de grapjurken onder ons: NEE, dat komt niet door iets anders
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X