dumbells? 15 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dumbells? 15 jaar

hallo, ik ben nieuw op deze site. ik heb een vraagje, ik ben 15 jaar oud, is het slim om dan een beetje(echt niet te veel!) te trainen met dumbells? of raad je dit volledig af omdat ik nog een beetje jong ben? graag een reactie alvast bedankt

Als je zo gemotiveerd ben had je vast wel dit gelezen:

LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
    Daar had dit topic in gestaan:
    http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...ybuilding.html

Dan had je geweten wat je wilde en je had je misschien eerst netjes voorgesteld
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

dus

die jonge stelt gewoon een vraag dus doe normaal en geef gewoon antwoord of anders niet

Comment

Originally posted by aliaskokkie View Post
        die jonge stelt gewoon een vraag dus doe normaal en geef gewoon antwoord of anders niet

Door jullie die alleen even een vraag stellen en daarna nooit meer zien wordt de hele sfeer hier verknald.

Nu kan ik weer jou tekst gaan verbeteren en jou gaan vertellen dat jij dat allemaal niet uitmaak wat ik wel en niet doe.

De enige reden waarom ik dat niet doe; geen zin in gezeur met modjes.

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
          Door jullie die alleen even een vraag stellen en daarna nooit meer zien wordt de hele sfeer hier verknald.

Nu kan ik weer jou tekst gaan verbeteren en jou gaan vertellen dat jij dat allemaal niet uitmaak wat ik wel en niet doe.

De enige reden waarom ik dat niet doe; geen zin in gezeur met modjes.
          dat; ''lees dit eerst'' deed een beetje raar, als ik erop klikte werd ik doorgestuurd naar een leeg tabblad. en ik ben zeker niet van plan op die manier de sfeer te verknallen, op geen manier trouwens.

Comment

Kan prima, in die link van "tienerbodybuilding" staat ook dat zolang je het goed aanpakt, er juist voordelen aanzitten. Je moet het dus wel goed aanpakken. Maar het is nooit goed om in het wilde weg te gaan trainen, of je nog in de groei bent of niet.

Comment

waar

okee, voor niet onbeheerst trainen dus. en kan ik ergens op deze site de juiste technieken vinden?

Comment

nee daar is deze site niet voor, dit gaat over auto's.......
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by aliaskokkie View Post

@magerejongen: kijk eens bij de stickies van de sectie "Oefeningen", daar staat een link met een paar 1000 voorbeelden...
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    nee daar is deze site niet voor, dit gaat over auto's.......
                    Ik dacht al.. wat doet die cardan as naast me dumbells met zuigerringen

Comment

dankje

iedereen die serieus gereageerd heeft, bedankt! de rest; iedereen is ooit een beginner geweest, en als jij nergens vragen over zou hebben was je ook nooit op deze site terechtgekomen

Comment

je hebt vragen waar hier bij alle stickies etc de antwoorden op worden gegeven en vragen die gaan over ervaringen, technieken die je met andere mensen deelt.

jij vraagt hier over categorie 1, dus lees stickies goed door en gebruik de zoekoptie om dingen te vinden. als je dan nog vragen hebt kun je die stellen en zullen ze ook ergens over gaan omdat jij je dan enigsinds hebt ingelezen en zelf ook weet waar het over gaat.

Comment

Ok, TS gaat neem ik aan de stickies lezen. Aangezien ik niet vermoed dat hier nog andere antwoorden zullen komen dan die al gegeven zijn, knal ik dit topic dicht.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X