Thai/Kickbox

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thai/Kickbox

Hallo,

Ik heb een paar vraagjes wat betreft het mixen van Muay Thai/Kickbox met fitniss.
    Voor goed te kunnen Boxen heb je flexibele spieren nodig, als je met veel zware gewichten gaat trainen word je langzaam, dit moet ik niet hebben natuurlijk! Ik train Thaikickbox op Maandag Woensdag en Vrijdag, en ik zou dan graag op de donderdag willen fitnissen!

Ik wil dus graag weten wat voor oefeningen ik het beste kan doen!??

Ben trouwens 20 jaar, 1.90m lang en weeg 68 kilo, wat aan de magere kant maar dit moet wel goedkomen!

je krijgt niet perse trage spieren dmv krachttraining, als jij explosief traint zul je ook explosief kunnen boxen.

wat voor oefeningen je moet doen ligt eraan wat je wil trainen, aangezien je een keer in de week gaat zou ik gaan voor een fullbody maar dan zou ik ook een dag rust nemen voordat je weer gaat kickboxen.

voorbeeld van fullbody:

Squats
    Romanian deadlift
    Chin ups
    Bent over barbell row
    Bench press
    Standing military press
    Shrugs
    Side raise
    Sitting calf raise
    Triceps extensions
    Dumbell curl
    Hanging leg raise

je zou paar oefeningen kunnen veranderen in oefeningen die je zelf fijn vind maar dan wel zelfde soort oefening pakken, zoals ipv romanian DL een normale, vind ik zelf fijner
    Last edited by tha man; 03-04-2009, 18:47.

Comment

lol.. serieuze post? van 1 dag krachttraining spieren kweken om vervolgens sloom te worden?
      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Thaman Thanks voor je reactie, ben gelijk een stuk wijzer!

Mvg Michel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X