Jong spieren trainen/oefenen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jong spieren trainen/oefenen.

Halloo

Ik ben 13 jaar. 1.65 m en 45 kg.

Is het verstandig om te gaan trainen? Want ik heb verhalen gehoord dat het me groei kan verminderen. Ik zit op voetbal en train 3x in de week en 1 wedstrijd. Ik doe ook buikspier oefeningen 5x in de week. Ik doe dan drie dingen voor buikspieren want die moet ik ook hebben voor in het zwembad :P.Maar ik wil niethele grote buikspieren gewoon lekker sexy.
    1. gewone crunch 12x en 2 sec blijven ziten.
    2.Twisted crunch 10x allebei de kanten.
    3. reverse crunch 15 x
    En deze drie dingen doe ik allebei nog twee keer.
    en ik doe 30 push - ups en trek me 20 x op.
    Ik eet ook twee stukken fruit per dag en een verse smoothie eet ook minder snoep chips chocola etc. Ook eet ik meer eiwitten en vezels.
    Is dit verstandig of moet ik meer of minder doen.

Vriend. grt. beertje

13 jaar en al te lui om te lezen?

Helemaal bovenaan het forum staat "LEES DIT EERST", misschien niet duidelijk genoeg? Daar staat een stuk in over "Tienerbodybuilding"

Nuja, aangezien je enkel buikspieren wilt heb ik mn twijfels over hoe serieus je wilt trainen
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Oooh dan staat er een foutje in want ik wil ook graag wat sterkere en bredere armspieren.

En btw Heb gister tijdens trainen met voetbal een blessure opgelopen. Me knieband is gescheurd. Ik mag alls doen behalve voetbal. Dus krachtraining wel !
      Last edited by Sterke beer; 08-04-2009, 12:24.

Comment

En bij krachttraining gebruik je je knieen niet? Wat voor soort krachttraining bedoel je dan? Alleen bicep curls, crunches en push ups ben ik bang
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Lees de sticky tienerbodybuilding eens kerel.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als ik jou was zou ik niet zwaar gaan trainen door mijn eigen ervaringen. Het beste is gewoon om je bij grondoefeningen te houden en evt. een klein haltertje maar veel meer ook niet. Zo kan je lekker een basis op bouwen en als je 16 bent rustig beginnen met knallen
            on the road to get huge

Comment

Originally posted by Sterke beer View Post
              Halloo

Ik ben 13 jaar. 1.65 m en 45 kg.

Is het verstandig om te gaan trainen? Want ik heb verhalen gehoord dat het me groei kan verminderen. Ik zit op voetbal en train 3x in de week en 1 wedstrijd. Ik doe ook buikspier oefeningen 5x in de week. Ik doe dan drie dingen voor buikspieren want die moet ik ook hebben voor in het zwembad :P.Maar ik wil niethele grote buikspieren gewoon lekker sexy.
              1. gewone crunch 12x en 2 sec blijven ziten.
              2.Twisted crunch 10x allebei de kanten.
              3. reverse crunch 15 x
              En deze drie dingen doe ik allebei nog twee keer.
              en ik doe 30 push - ups en trek me 20 x op.
              Ik eet ook twee stukken fruit per dag en een verse smoothie eet ook minder snoep chips chocola etc. Ook eet ik meer eiwitten en vezels.
              Is dit verstandig of moet ik meer of minder doen.

Vriend. grt. beertje

Hoi Beertje,
              Op jou leeftijd kan je gewoon gaan trainen. Maar niet gelijk te zwaar. Let erop dat je goed eet. Ik ben even oud als jou en 10 centimeter langer maar ik weeg veel zwaarder dan jou train ook veel En je moet goed je rust nemen..
              Maar verwacht niet dat het binnen een paar weken al te zien is.. suc6

Comment

Originally posted by race-konijn View Post
                Hoi Beertje,
                Op jou leeftijd kan je gewoon gaan trainen. Maar niet gelijk te zwaar. Let erop dat je goed eet. Ik ben even oud als jou en 10 centimeter langer maar ik weeg veel zwaarder dan jou train ook veel En je moet goed je rust nemen..
                Maar verwacht niet dat het binnen een paar weken al te zien is.. suc6
                Enne beertje ? Ga je ook wel eens naar een sportschool of een gym ? Probeer dat anders eens daar is vaak goede begeleiding die je vast wel willen helpen, en zorgen dat je je oefeningen niet verkeert doet.. Ik train ook altijd in een sportschool

Comment

Euhm, Sterke beer is al anderhalve maand niet meer online geweest dus dit kan wel als een nutteloze bump beschouwd worden.

Ow en stel je even voor in de daarvoor bestemde sectie, wel zo prettig.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X