pijnlijk en brandend gevoel boven mijn stuitje (thoracolumbar fascia)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jij zag het pas aan je de dag erna?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Jij zag het pas aan je de dag erna?

Wil je hiermee zeggen dat jij het die zaterdag zelf al zag???
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Neuh...

"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb gewoon een mooi rond gezicht
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by yoRR View Post
            @ Niet Hier.. een kapsalon.. in Rotterdam en omstreken middels een standaard geworden bij de Turk.. een bak met patatjes of aardappelschijven.. doner kebab met knoflooksaus er overheen. Zelf neem ik altijd een mix.. doner kebab met kip, knoflooksaus en patat..gesmolten kaas en sla.. alles in 1 bakje.. hmmmmm
            Dank je wel voor je uitleg en de foto. Dat is volgens mij niet iets waar ik erg veel trek in zal hebben.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

ziet er nogal uit als een klerezooi in dat bakje, geef mij dan maar een stuk turks brood met Döner en sambal
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Behalve dat het al jaartje of 2 geleden is dat ik het gegeten heb, tis echt verrukkelijk (denk dat ik me cheat van volgende week er maar aan ga besteden) maar geloof dat het meer iets is van R'dam of in iedergeval randstand, in veel delen van NL kennen ze het niet eens
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Behalve dat het al jaartje of 2 geleden is dat ik het gegeten heb, tis echt verrukkelijk (denk dat ik me cheat van volgende week er maar aan ga besteden) maar geloof dat het meer iets is van R'dam of in iedergeval randstand, in veel delen van NL kennen ze het niet eens
                  Dat klopt. Al denk ik niet dat het heel lang meer zal duren dat het ook in de andere grote steden te ronde zal gaan. Het is zo enorm populair hier dat er al tig varianten op zijn verzonnen. Er zijn hele menu's alleen al op de kapsalon dat er zelfs winkeltjes zijn gekomen die alleen dit verkopen lol

Het lijkt een zooitje, maar het is niets anders dan patatjes met Döner kebab en een sausje.
                  Digitaal tekenaar / 2D artist http://www.rkgfx.nl
                  Fitness rookie!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X