biceps/triceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tha man View Post
    ben met gen eens over gewicht en microtrauma maar heb zelf geen last van dat ik minder gewicht aankan met supersets, je gaat er wel kapot van maar dat geeft alleen maar voldaan gevoel
    Als je bij de tweede oefening voor een spier net zoveel gewicht aan kan als waneer je de oefening "vers" zou doen, dan heb je het eerste deel niet goed gedaan
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Ik zie trouwens net dat het topic over antagonisten supersets gaat. Mijn reacties hierboven slaan grotendeels op gewone supersets (twee oefeningen voor 1 spiergroep)

Antagonisten supersets ben ik ook geen fan van. Scheelt wel tijd, maar de delen gaan bijna altijd ten koste van elkaar. Vaak zie je dat mensen bij de eerste oefening al met de tweede in hun hoofd zitten en bij de tweede oefening al te vermoeid (algeheel) zijn om de tweede goed uit te kunnen voeren.

Ik ben wel wat armen aangaat een fan van staggered sets.

Dus 1set biceps => rust => 1set triceps => rust => 1set biceps => rust => 1set triceps => enz.
      Last edited by 3XL; 30-05-2009, 14:10.
      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
        Als je bij de tweede oefening voor een spier net zoveel gewicht aan kan als waneer je de oefening "vers" zou doen, dan heb je het eerste deel niet goed gedaan
        Originally posted by 3XL View Post
        Ik zie trouwens net dat het topic over antagonisten supersets gaat. Mijn reacties hierboven slaan grotendeels op gewone supersets (twee oefeningen voor 1 spiergroep)
        dan gaat dat eerste dus niet meer op aight?

Comment

Jawel. In feite neem je namelijk dubbele rust. Bekijk maar het verschil tussen de staggered sets van 3XL, en jouw supersets.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

3 oef voor bicep 3-4 voor tricep. meestal om en om.bic/tricep. verder superset heel af en toe. ben liever gefocust op een 25kg BB curl dan op een afgerosde 25kg bb superset met skullcrusher erbij.

train als variatie soms wel 21'e of tot 10en dan terug.

Comment

Originally posted by martin27 View Post
              pak ze liever allebij apart op andere dagen, doe altijd drie oefeningen van elk
              ja precies , ervaar ook meer vooruitgang als ik triceps pak na mn rug oefeningen en mijn biceps train na het trainen van borst.

Comment

Ik train ze graag allebij, triceps ietsjes harder als biceps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X