Wat is jouw top met leg-presses ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is jouw top met leg-presses ?

Ik zag al eerdere topics over bankdrukken, squatten en deadliften, maar hoeveel kunnen jullie leg pressen ?

Ik heb vandaag mn PR op 6 x 320 kg gezet.

Wel volledig uitgevoert, niet dat filmpje wat ik hier pas zag van 1000 kg presses maar dan maar 1 cm
    " Failure is not an option "

Doe het eigenlijk nooit tenzij ik met Sakura ergens ben.
    Dus ver terug denken...3x366kg ofzo was het.

Comment

Ligt aan type legpress, de hoek waar die onder staat en de diepgang dus kan niet objectief vergelijken denk dat we daarom geen topic hebben
      Last edited by Yawgmoth; 26-06-2009, 16:21.
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

De mijne gaat niet verder dan 240 kg, dit kan ik net 1 a 2 keer.

Comment

Je hebt gelijk, er zijn verschillende uitvoeringen van de leg press. Ik heb het over onderstaand geval. Is er een waar je zoveel ijzer aan kan hangen als je wilt. Bij ons liggen er flinke klompen staal die je er aan kan hangen en ook de bekende ronde schijven in geel blauw etc.
          Attached Files

Comment

wij hebben deze

http://www.staffsfitness.com/assets/..._technogym.jpg
            deze gaat tot 190kg, kan dit vrij gemakkelijk volledig 12x
            Attached Files
            Groeten

Comment

Onze nieuwste horizontale leg press kan ik full stack 15x ofzo. Als ik ermee zou beginnen nog meer. Echt een loserding. Ze hebben de vertical weg gezet.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

die horizontale begon ik uni-lateraal te doen, maar zelfs doen heb je het na een tijdje wel gezien en wil je wat anders.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  wij hebben deze

http://www.staffsfitness.com/assets/..._technogym.jpg
                  deze gaat tot 190kg, kan dit vrij gemakkelijk volledig 12x
                  Zo een soort is er hier ook, maar een verdieping hoger in de bodybuild ruimte hebben we er zoeen als op eerdere efbeelding. Zat beneden op 300 kg wat de mag is ben nu dus met de leg presses naar boven verhuisd.

Comment

Bij ons staat deze: P&A Sports

Geen idee wat ik er aan kan hangen zonder die plaat in mijn face te krijgen.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Op de leg press van flexer: 7 x 140, wel knieen tegen de borst geperst (en tot de press plate het stootblok al bijna raakt)
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Zo hoort het

Comment

40x135kg

jammer dat 135kg fullstack is
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

als 135 full stack is, dan doe je toch elk been appart?
                            das dan vergelijkbaar met 270 kilo.

dan heb je weer een uitdaging, om full stack met 1 leg te gaan
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

heb 3verschillende leg press al gedaan en het verschilt zo veel!
                              bij de 1ne doe ik 120kg andere doe ik 170kg met 1 been.
                              en de andere zat er tussen maar gaat erom dat dit niet vergelijkbaar is.
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X