Wat is jouw top met leg-presses ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Op deze is mijn max tot nu toe 195kg geweest, 4 herhalingen. Mijn oude gym had deze niet, maar nu gebruik ik deze bijna altijd. Op zo'n Technogym leg press toestel red ik het max gewicht 260kg ook nog net aan 2 herhalingen.
    Last edited by djCo-B; 01-07-2009, 13:19.

Comment

Bij ons hebben ze deze: ƒXƒgƒŒƒ“ƒOƒXƒ}ƒVƒ“
      (oeps, lastig als een website niet het alfabet gebruikt)

Ik heb nog niet geprobeerd hoeveel kg ik kan met weinig reps.
      De laatste tijd doe ik 10x140kg, 10X150 kg en dan 30x160 kg. Als ik nog wat kracht overheb doe ik nog wat reps op 160 kg of probeer 10 kg meer te doen. En zo iedere week een stapje hoger.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

200 KG een keer of 5, nooit echt 1RM geprobeert zal dat over een tijdje doen als benen weer 100% zijn.

Comment

260kg thnx to falstyr and sakura killer correct me if im wrong

Comment

Originally posted by Revius View Post
            wij hebben deze

http://www.staffsfitness.com/assets/..._technogym.jpg
            deze gaat tot 190kg, kan dit vrij gemakkelijk volledig 12x

zo een staat er bij ons ook, gaat tot 200 en kan als beginner al 200

stop er dus maar mee, ofjah kan hem misschien nog wel gebruiken als warming-up

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              260kg thnx to falstyr and sakura killer correct me if im wrong
              Geen idee wat het was, maar we moesten je inderdaad flink voor de gek houden. Hadden elke kant 2 schijven van 20kg gehangen die je kan zien. Er achter hadden we nog eens 3-4 shijven aan elke kant gedaan die jij niet kont zien zodat je mentaal niet van te voren al op zou geven :P

Ik had die dag iets van 335kg ofzo gedaan als max.

Comment

Heb m'n pr vorige week op 6 x 340kg gezet. Ik hoop dat ik aan het eind van het jaar tegen de 380 a 400 kg zit.

Comment

schuin omhoog kan ik 220 kg pressen, maar vlak vooruit heb ik 350 kg gehaald.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

fullstack technogym 260 kg x 10

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Geen idee wat het was, maar we moesten je inderdaad flink voor de gek houden. Hadden elke kant 2 schijven van 20kg gehangen die je kan zien. Er achter hadden we nog eens 3-4 shijven aan elke kant gedaan die jij niet kont zien zodat je mentaal niet van te voren al op zou geven :P

Ik had die dag iets van 335kg ofzo gedaan als max.
                      hehe :P

Comment

290kg x 10 schuin omhoog

Comment

Waarom wordt dit topic wel updated maar niemand post zijn squatnumbers meer... vind maar verdacht.

Ook feit dat dit zo 100% afhankelijk is van de machine waar het op gebaseerd is lijkt het net op een discussie over hoeveel je de laatste keer op je bicepapparaat gedaan hebt
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

deze dude doet one-legged 900 K's met zn rechter been. kijk die kuiten, hijs echt big big.

Comment

Originally posted by Stephen88 View Post
                              deze dude doet one-legged 900 K's met zn rechter been. kijk die kuiten, hijs echt big big.

No offence, maar das niet echt mijn type humor
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                                Ook feit dat dit zo 100% afhankelijk is van de machine waar het op gebaseerd is lijkt het net op een discussie over hoeveel je de laatste keer op je bicepapparaat gedaan hebt
                                Ik heb het in het begin bijgezet welke machine ik bedoelde, precies zo een waar Coleman zijn 1100 kg legpresses op doet. Blijf het een bruut filpje vinden waar dat te zien is.
                                " Failure is not an option "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X