Boksen+trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boksen+trainen

Beste mensen

Ik ben 16 jaar en wil graag thuis wat leren boksen. Ik vind het leuk om te doen maar ik heb geen tijd om naar een boksschool te gaan. Daarom heb ik jullie hulp nodig zodat ik thuis ook gewoon kan trainen.
    Paar vraagjes

-Hoe wordt je een snelle bokser
    -Wat is de beste manier om je lichaam te trainen zodat het ook nuttig is voor het boksen
    -Welke matrialen heb je persee nodig om te kunnen boksen

Mvg
    Never Never Never Give Up !!!

een full contact gevechtsport kan je niet op je eentje leren. Je kan hoogstens wat proberen onderhouden, maar dan moet je de technieken perfect onder de knie hebben.

Als je niet naar een club kunt, hou jezelf dan niet voor de gek dat je boksen aan het leren bent. Technische coaching en sparren zijn veruit de belangrijkste onderdelen van een vechtsport.

Als je op je 16de geen tijd heb voor een boksclub zou ik toch eens wat prioriteiten in je leven stellen.
    the one and only tabata overlord

Comment

Maar er zijn toch wel wat dingen die je kunt leren ik snap dat sparren etc belangrijk is maar je kunt toch door shaduw boksen enzo ook een heleboel leren

Het gaat er maar om dat ik thuis wat te doen heb ik vind boksen leuk en ben er per dag ook zeker wel 2 uur mee bezig

Ik wil thuis gewoon wat boksen met krachttraining combineren
      Never Never Never Give Up !!!

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
        Maar er zijn toch wel wat dingen die je kunt leren ik snap dat sparren etc belangrijk is maar je kunt toch door shaduw boksen enzo ook een heleboel leren

Het gaat er maar om dat ik thuis wat te doen heb ik vind boksen leuk en ben er per dag ook zeker wel 2 uur mee bezig

Ik wil thuis gewoon wat boksen met krachttraining combineren
        Lees mijn post nog maar eens een keer door. En dan nog een keer of 5. Dan zal je het ms snappen waarom het niet gaat.
        the one and only tabata overlord

Comment

Probeer maar eens in je eentje thuis te leren tennissen... dat gaat ook niet werken.

Als je per dag 2 uur tijd hebt om er mee bezig te zijn snap ik niet dat je niet een keer of twee per week naar een boksschool kunt. Voor de rest staat alles in Genjuro's post.

Comment

Alles wat Genjuro zegt. Je bent niet aan het boksen. Je bent als een dwaas wat vuisten in de ruimte aan het gooien denken dat je aan het boksen ben. Je bezit geen techniek. Ga naar een boksschool zodat ze je wel de techniek kunnen leren en alles wat er bij komt kijken.

Omdat ik wat kickboks films gezien heb en de bewegingen na-aapte vroegah maakte van mij geen kickbokser. Dat was pas na een tijd trainen met ene oom.

En als aanvulling nog...

YouTube - Kanaal van rossenamait
            Last edited by Falstyr; 29-06-2009, 12:24.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X