Borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst

Beste mensen

Ik ben ongeveer 3 maanden bezig met mijn borst te trainen. Ik zie zeker resultaat alleen ik heb een vraagje mijn borst is aan de zijkant heel gespierd maar hoe meer richting het lichaam hoe minder

Is dit gewoon het verloop van het opbouwen of train ik verkeerd als ik verkeerd train laat even weten wat ik dan moet doen om de hele borst gespierd te krijgen

Mvg
    Never Never Never Give Up !!!

Here we go again....

Dat trekt vanzelf bij. Heb ik zelf ook 'nog steeds' last van, maar dat zal wel bij trekken naar verloop van tijd.

Comment

je moet de rest ook trainen

Comment

ik zou zelf het volgende doen:
        de basis borst oefeningen, (benchpresses) smaller doen zodat de binnenkant van je bortsspieren meer worden aangesproken. crosses en flying motion door douwen tot voorbij het midden om ook hier meer de binnenkant van je borstspieren aan te spreken.

Comment

Sorry moest eerst even lange tijd lachen. Je kan geen binnenkant borst trainen EN Als je smallere grip gebruikt dan pak je meer triceps dan borst.

Wanneer begrijpen jullie dat nu eens geez. Is het echt zo'n lastig fysiologisch concept om te snappen?

Comment

Eerste post en ik heb nou al geen vertrouwen meer in je
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Binnenkant borst trainen is gewoon een soort bijgeloof geworden. Laat die mensen lekker geloven wat ze willen geloven. Als ze denken binnenkant borst te kunnen trainen, who cares. I don't give a shit
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                Eerste post en ik heb nou al geen vertrouwen meer in je
                ik deel deze mening met je

Comment

Originally posted by powerbody View Post
                  ik zou zelf het volgende doen:
                  de basis borst oefeningen, (benchpresses) smaller doen zodat de binnenkant van je bortsspieren meer worden aangesproken. crosses en flying motion door douwen tot voorbij het midden om ook hier meer de binnenkant van je borstspieren aan te spreken.
                  Ouch.

En welkom.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hoe vaak ik dit wel niet op de sportschool hoor. Ik pak nog ff een keer binnenkant die loopt achter en ik maar weer in mezelf lachen heb er een keer wat van gezegt. maja toen kreeg ik te horen. Wat weet jij er van. Toen zei ik blijkbaar meer als jij maar ja toen was hij kwaad en ging hij binnenkant borst trainen.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik doe standaard de binnenkant hoor, doe niets anders.

Zo kan ik in de zomer mooi met V hals shirtjes over het strand lopen en zie je een mooie verdeling van m'n borst. (Moet alleen niet m'n shirt uitdoen)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X