reps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bilo View Post
    ok,...hier word ik dus geen flikker wijzer van als jullie allemaal iets anders zeggen hahah
    De reden dat iedereen iets anders zegt is omdat er simpelweg geen perfecte reprange bestaat. Je moet voor jezelf uitzoeken wat goed werkt en blijven varieren. Het is ook lang niet zo slecht om gewoon eens op 'gevoel' te trainen in plaats van naar de getalletjes te kijken. Uiteraard is het ook niet zo dat je daar helemaal niet meer naar zou moeten kijken want je moet wel bijhouden of je progressie maakt, maar ik hoop dat je m'n punt snapt.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Zomer Sticky

Daar heb ik ook al vermeld dat werken met bepaalde rep ranges omdat het volgens ouderwetse maatstaven gekoppeld werd aan trainen voor kracht, massa of conditie niet de manier is.

Comment

Vaak doe ik 10,8,6,6 en bij die laatse zes probeer ik er nog een zevende herhaling uit te persen.
        Heel af en toe een 4X15 dagje als ik zin heb.
        ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Ik denk dat dit een betere indicatie is om na te gaan of jij voldoende reps maakt
          ALs jij werk setjes maakt van 80-90% van jou'n 1 rm dan zit jij redelijk in de goede richten
          om massa aan te komen, dus niet doodstaren op het aantel reps

Comment

Ik zou gewoon eens wisselen. Nu heb je een tijd lang 4x10 gedaan, gooi het eens om en ga voor een extreem lage volume met hoge intensiteit.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Ik zou gewoon eens wisselen. Nu heb je een tijd lang 4x10 gedaan, gooi het eens om en ga voor een extreem lage volume met hoge intensiteit.
              ga ik doen! Bedankt
              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Gewoon 6 of 8 herhalingen als standaard ...en soms gewoon switchen ...50 keer met lichter gewicht achter elkaar hoppa

Comment

heb zelf ook nog geprobeerd met 3 sets van 6 reps en ook 12reps zelfs eens 20reps, maar hielp niet echt bij mij

heb dan beginnen experimenteren en doe nu al een tijdje van licht gewicht & veel reps naar zwaar & max, mn eerste set is bij BP altijd 25 tot 30 keer 50kg en dan ga ik per 10kg omhoog tot 70kg en dan per 5,... tot je niet meer kunt

Comment

Het gaat erom dat je vooruit gaat, niet om hoeveel reps je doet. Vooruit ga je door het verhogen van je trainingsvolume (bijv. setjes toevoegen), intensiteit (gewichten verhogen, gaat vaak makkelijker met lagere reps), of het inkorten van je rust (week 1 bijv. 60 sec. rust bij setjes die je makkelijk doet, dan 50 sec in week 2, enz...)
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X