bankdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bankdrukken

Hoi,

Vandaag bij het trainen zag ik dus een paar van die gastjes die gingen bank drukken maar die deden de stang 10 cm omlaag en dan weer omhoog. Nou vraag ik me dus af of dat enig nut heeft of dat zij alleen maar stoer willen doen, dat zie ik dus vaker dat er van die personen zijn die oefeningen echt heel raar uitvoeren, het kan aan mij liggen maar met bankdrukken moet je toch rustig het gewicht tot aan de borst zakken en dan iets krachtiger omhoog voor massa en als je kracht wilt winnen dan moet je toch iets meer tempo in de bewging leggen maar nog steeds goed doorzakken?

BP is tot op de borst, punt.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Je moet inderdaad gewoon de stang tot aan je borst laten zakken, en dan omhoog duwen. Of je dat snel of langzaam of watever doet, heeft naar mijn weten geen aanvullend effect op massa of kracht.

Maarerm, je wil niet weten hoeveel mensen ik in de sportschool waar ik werk zie, die een legpress full stack doen en de benen in een hoek van 120-130 graden startpositie hebben. en niet 90 graden.

als je ze het dan goed laat doen, dan is het opeens van oooooh zoooo aaah, nu snap ik het dit is wel zwaar joh.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

120-graden vanuit eindpunt gezien of de hoek tenopzichte van je bovenbeen?

Comment

120 graden onderbeen ten opzichte van bovenbeen,
          dus de benen hebben ze dan al half uitgestrekt, en dat is hun startpositie.
          Ikzelf houd altijd aan dan mijn boven en onderbeen tov elkaar in een hoek van 80-90 graden staan.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ja dat doe ik idd ook, dan is het al een stuk zwaarder en train je je spieren ook veel beter.

Comment

Op de manier zoals zij het doen is het vooral voor het showboten gok ik, zo kun je immers meer gewicht aan. Je kunt stellen dat je vooral de lockout wilt trainen, maar ik betwijfel of ze dat begrip kennen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X