Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik begrijp niet waarom hij met zulke vragen aankomt. Ik bedoel, als ik in 5 maanden die massa die hij nu heeft erbij heb gewonnen dan weet ik 1 ding zeker.
Het systeem dat ik nu hanteer werkt, dus mijn training, voeding en rust is goed. Dan zou ik niet echt op het internet gaan vragen naar informatie hoe nou juist te handelen, nee dan zou ik juist vol zelfvertrouwen zitten en me enorm goed voelen.
Trouwens, met die massa in 5 maanden zou ik niet eens aan AS denken, maarja, als je het wil moet je het doen.
Dus kort samengevat: Zijn die foto's wel echt of worden wij gewoon een beetje voorgelogen?
Waarom haal jij AS erbij?
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Niet mee eens. Van 1x een 1rm testen is nog niemand groot geworden, oké, maar ben het er zeker niet mee eens dat je meer sets moet doen als je een zwaarder gewicht pakt. Hypertrofie hangt niet af van het aantal sets (in ieder geval verwaarloosbaar). Kracht hangt op sets. En hoewel kracht ergens correleert met hypertrofie, tonen schema's als HST aan dat je niet qua kracht vooruit hoeft te gaan, zolang je elke training maar meer pakt dan de voorgaande.
Persoonlijke ervaring ontwikkelde ik meer borst massa op 10sets van 3reps waarbij je na de 5-6e set voor elke rep moest werken. Stuk beter dan 3x10 ofzo. Massa op me benen ging weer stuk beter met 4 sets van 10 gevolgd door 4 singles opwerkend richting een 1rm max en dan eind van de work-out nog een squat widowmaker van 20-30reps.
Bij borst is het meer dat ik keer op keer tot een soort "falen" ga. Iets wat ik met 3x10 niet kan. Dan moet het 1x en dat is voor me gevoel te weinig. Dus dan zou ik meerdere sets van 10reps moeten doen om een soort gelijk effect te krijgen. Dat betekend dat je meteen onnodig veel tijd spendeerd in een work-out.
Ik twijfel er zeer ernstig aan of de oorzaak van je hypertrofie is te zoeken in je sets, gezien onderzoek heeft uitgewezen dat sets niet/marginaal van invloed zijn op hypertrofie.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ik twijfel er zeer ernstig aan of de oorzaak van je hypertrofie is te zoeken in je sets, gezien onderzoek heeft uitgewezen dat sets niet/marginaal van invloed zijn op hypertrofie.
Wat ik probeer duidelijk te maken is meer dat je meerdere keren je de spieren tot hun uiterste vermoeiing pushed ipv 1-malig wat voor mijn gevoel vaak maar een halfslachtige vermoeiing is.
Zie het als 3 borst oefeningen waarbij je de laatste set die vermoeiing krijgt. Dat is dus 3x dat je het hebt Bij mijn opzet heb je 1 borst oefening waarbij je 4-5x zo'n vermoeiings moment hebt.
Wat ik probeer duidelijk te maken is meer dat je meerdere keren je de spieren tot hun uiterste vermoeiing pushed ipv 1-malig wat voor mijn gevoel vaak maar een halfslachtige vermoeiing is.
Zie het als 3 borst oefeningen waarbij je de laatste set die vermoeiing krijgt. Dat is dus 3x dat je het hebt Bij mijn opzet heb je 1 borst oefening waarbij je 4-5x zo'n vermoeiings moment hebt.
Soms heb ik die vermoeiing meerdere keren in 1 oefening. Bijv. 4x10.
Dan gaan de eerste 2 sets ok en tot de 10 reps, maar in de derde zit ik op 8 reps op falen. Dan verhoog ik het gewicht en zal in de laatste set maar 4 of 6 reps doen met ook weer failure op het end.
Ja, maar ik geloof ook niet in een hoog volume. Denk maar aan HIT. Ik denk dat je beter twee goede oefeningen voluit kunt gaan, dan vier oefeningen half. En daarvoor hoef ik geen eindeloze reeks setjes te doen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Bedankt voor het vertrouwen dat je in mij of de mensen hebt , wat doe je dan hier op zo een forum als je iedere vraag en ieder antwoord van
de mensen in twijfel trekt! ben gewoon een nieuweling , en wil gewoon weten of ik goed bezig ben , het kan me goed in de genen liggen en kan goed zijn dat ik nu ergens aan het limiet zit van de start en dat ik nu niets meer bij kom , Voor het zelfde geld trekt mijn training op geen reet , Ik wil dat gewoon horen van personen hier op het forum die wel ervaring hebben , en die bereid zijn om me iets bij te leren !!!En trouwens als je goed leest is het geen 5 maanden , maar 4!!!Dus met andere woorden de foto's zijn zeker echt , en je word zeker niet voor gelogen , BEETJE MEER BEGRIP EN VERTROUWEN IN DE MENSEN KAN GEEN KWAAD !!!ALVAST BEDANKT VOOR HET BEGRIP!!!
Ik begrijp niet waarom hij met zulke vragen aankomt. Ik bedoel, als ik in 5 maanden die massa die hij nu heeft erbij heb gewonnen dan weet ik 1 ding zeker.
Het systeem dat ik nu hanteer werkt, dus mijn training, voeding en rust is goed. Dan zou ik niet echt op het internet gaan vragen naar informatie hoe nou juist te handelen, nee dan zou ik juist vol zelfvertrouwen zitten en me enorm goed voelen.
Trouwens, met die massa in 5 maanden zou ik niet eens aan AS denken, maarja, als je het wil moet je het doen.
Dus kort samengevat: Zijn die foto's wel echt of worden wij gewoon een beetje voorgelogen?
Bedankt voor het vertrouwen dat je in mij of de mensen hebt , wat doe je dan hier op zo een forum als je iedere vraag en ieder antwoord van
de mensen in twijfel trekt! ben gewoon een nieuweling , en wil gewoon weten of ik goed bezig ben , het kan me goed in de genen liggen en kan goed zijn dat ik nu ergens aan het limiet zit van de start en dat ik nu niets meer bij kom , Voor het zelfde geld trekt mijn training op geen reet , Ik wil dat gewoon horen van personen hier op het forum die wel ervaring hebben , en die bereid zijn om me iets bij te leren !!!En trouwens als je goed leest is het geen 5 maanden , maar 4!!!Dus met andere woorden de foto's zijn zeker echt , en je word zeker niet voor gelogen , BEETJE MEER BEGRIP EN VERTROUWEN IN DE MENSEN KAN GEEN KWAAD !!!ALVAST BEDANKT VOOR HET BEGRIP!!!
4 Maanden???? Jij hebt supergenen man.
Ben je toevallig de broer van Hardsteel?
Sorry Dumo.
Laat me soms wel eens gaan.
Niks anders dan respekt man als je dat in 4 maanden voor elkaar hebt gekregen.
Het lijkt zo verdomd onmogelijk om dat naturel voor elkaar te krijgen.
Maarja, als jou dat is gelukt niets anders dan lof kerel.
Heb even getwijfeld om op de hierbovenste reactie van je in te gaan maar wou met niet verlagen ! , Wel mooi herpakt dan moet ik zeggen .
merci , is echt heel naturel...
Sorry Dumo.
Laat me soms wel eens gaan.
Niks anders dan respekt man als je dat in 4 maanden voor elkaar hebt gekregen.
Het lijkt zo verdomd onmogelijk om dat naturel voor elkaar te krijgen.
Maarja, als jou dat is gelukt niets anders dan lof kerel.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment