ben net begonnen met het fb schema van de stickies, maak wel vooruitgang maar ik merk nu dat ik eerder last begin te krijgen van gebrek aan grip bij de dumbell curls als van het gewicht zelf, ie mijn tekort aan gripkracht houdt me tegen bij de curls. ik voel de pijn in mijn hand en mijn voorarm. wat zouden goede oefeningen zijn om mijn gripkracht te vergroten? gebruik je verschillende spieren voor je grip afhankelijk van de oefening, of zijn dat altijd dezelfde?
goede oefeningen om gripkracht te vergroten?
Collapse
X
-
Originally posted by Shredmaster View PostZijn bepaalde Crushers te koop, daarnaast deadliften en wristcurls. Handschoenen helpen ook de grip vaak en verminderen eelt.Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Je onderarmen worden flink getraind bij deadlifts, wat tot gevolg heeft dat ze wennen aan de inspanning en je ze keren daarop beter kunt gebruiken.
Mocht je het echt hinderlijk vinden bij deadlifts, shrugs, chinups gebruik dan straps.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
wristcurls ga ik zeker in men schema steken (dat trouwens alleen groeit, binnenkort doe ik een volledige dag over men fb schema). handschoentjes zie ik mezelf nog niet aandoen, vind de eelt wel stoer, dat is dan toch iets waar ik vooruitgang mee boekGetting stronger to fend off potential zombie attacks.
Comment
-
1. Geen straps
2. Geen handschoentjes
3. Gebruik magnesium
4. Optrekken aan een handdoek
5. Farmer Hold's
6. Deadlift desnoods met een iets zwaarder gewicht en doe 1repetitie en neem 30-60sec rust en doe de volgende tot je er 10 gedaan heb. Dan elke work-out rust verkorten met 5sec
7. Doe ook Rack Pulls zodat je automatisch zwaarder gewicht gebruikt en je handen zich er op in moeten stellen
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post1. Geen straps
2. Geen handschoentjes
3. Gebruik magnesium
4. Optrekken aan een handdoek
5. Farmer Hold's
6. Deadlift desnoods met een iets zwaarder gewicht en doe 1repetitie en neem 30-60sec rust en doe de volgende tot je er 10 gedaan heb. Dan elke work-out rust verkorten met 5sec
7. Doe ook Rack Pulls zodat je automatisch zwaarder gewicht gebruikt en je handen zich er op in moeten stellenAlphaMuscles.com - DĂ© Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Zijn wel leuk, maar om nu te zeggen dat ze veel helpen...
Nee dat doen ze in mijn beleving niet. Maar omdat me grip op een andere manier beter is geworden kan ik vaker en beter me grippers sluiten.
Originally posted by AlphaMuscles View PostBen het hier mee eens! Geen straps gebruiken dan blijf je altijd problemen met de grip houden.
Magnesium trekt al het vocht uit je handen. Geen gebrek aan grip meerLast edited by Falstyr; 22-08-2009, 17:07.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostZijn wel leuk, maar om nu te zeggen dat ze veel helpen...
Nee dat doen ze in mijn beleving niet. Maar omdat me grip op een andere manier beter is geworden kan ik vaker en beter me grippers sluiten.
Straps is symptoom bestrijding en jezelf voor de gek houden. Een korte termijn oplossing, maar op langer termijn wordt je grip er niet noemenswaardig beter van. Handschoentjes zijn gewoon per definitie kut. Ze voegen niks bij qua grip en snijden eerder het bloed af en maken het lastiger om je hand volledig te sluiten. Gewoon ondingen.
Magnesium trekt al het vocht uit je handen. Geen gebrek aan grip meer
Moet jij maar eens elke dag 4x100 met hand-grips doen dan piep je wel anders. Ze heten niet voor niks zo.
En over magnesium, want ja dat staat natuurlijk stoer om op je binnenhanden te smeren.
Wat als dat nou niet voorhanden is? Als je je handen sterk traint heb je dat altijd bij je.
Dus wat is nou beter, spierkracht hebben om een gewicht goed in je handen te houden, of afhankelijk zijn van poeder???
Denk ff na man.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostZijn wel leuk, maar om nu te zeggen dat ze veel helpen...
Straps is symptoom bestrijding en jezelf voor de gek houden. Een korte termijn oplossing, maar op langer termijn wordt je grip er niet noemenswaardig beter van. Handschoentjes zijn gewoon per definitie kut. Ze voegen niks bij qua grip en snijden eerder het bloed af en maken het lastiger om je hand volledig te sluiten. Gewoon ondingen.
Magnesium trekt al het vocht uit je handen. Geen gebrek aan grip meer
Je zegt zelfs dat straps jezelf voor de gek houden is.
Is dat met magnesium niet dan????
Denk je nou zelf niet dat spierkracht zoveel beter is?
Ik zou zoveel blijder zijn als ik geen hulpmiddelen nodig heb maar dat ik kan bouwen op mijn kracht.
Comment
-
Even dimmen n00b met je idiote opmerkingen. Ik kan het weten omdat ik zelf grippers heb en ik heb straps, handschoenen en alles ook gebruikt in het verleden.
En magnesium is niet om stoer te doen bosmongool. Reden dat je grip vaak slechter is dan normaal is vanwege klamme handen. Magnesium onttrekt vocht zodat je handen droog zijn en dus niks uit je handen kan glijden. Even lezen en je zou het ook terug zien in me eerdere reactie. Heb je geen magnesium bij handen...gebruik dan een handdoek. Het helpt niet echt zo goed als magnesium...zeker niet bij warm weer als je veel meer zweet. Dus dan heb je gewoon pech gehad.
Grip heeft niks met spierkracht tijdens deadlift te maken. Als je handen nat en klam zijn dan glijd het gewoon eerder uit je klauwen hoe hard je ook knijpt.
Dus denk ff zelf na. Ik begin je stompzinnige replies van de afgelopen maand nu behoorlijk beu te worden. Als je niks zinnigs te melden heb...bek houden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment