Onbekend apparaat welke oefeningen / schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onbekend apparaat welke oefeningen / schema?

Hoi bij ons op zolder staat al jaren dit apparaat:

Nu dacht ik vandaag is laat ik hem maar is proberen, maar ik heb geen idee waar dit ding goed voor is. Welke spieren train ik met dit ding (buikspieren lijkt mij :P) En hoevaak moet ik met dit ding op en neer gaan per dag? Zou iemand mij hier misschien wat meer duidelijkheid over geven en misschien een goed schema hoevaak ik hem per dag dan zou moeten gebruiken.

Of is dit apparaat gewoon rotzooi en kan ik hem maar beter weggooien?
    Last edited by TripleH; 06-09-2009, 13:08.

Originally posted by TripleH View Post

Nu dacht ik vandaag is laat ik hem maar is proberen, maar ik heb geen idee waar dit ding goed voor is. Welke spieren train ik met dit ding (buikspieren lijkt mij :P) En hoevaak moet ik met dit ding op en neer gaan per dag? Zou iemand mij hier misschien wat meer duidelijkheid over geven en misschien een goed schema hoevaak ik hem per dag dan zou moeten gebruiken.
    Niet alleen voor je buik.
    Weet natuurlijk niet hoeveel dat bankje kan hebben maar haal die boog er nu eens vanaf en schaf wat dumbbells aan of misschien zelfs een stang met gewichten.
    Dan heb je gelijk een arsenaal aan mogelijkheden die je kunt doen.

Comment

Originally posted by TripleH View Post

Of is dit apparaat gewoon rotzooi en kan ik hem maar beter weggooien?
      Zo'n ding heeft m'n moeder ook gehad vroeger..
      Alleen heb ik hem per ongeluk gesloopt..
      Goedkope rotzooi. Je kunt doen wat Snuff zegt dan heb je zkr een arsenaal aan mogelijkheden.. Als je die boog erop laat zitten geheid dat dat ding snel een keer afbreekt. Is namelijk van slechte kwaliteit.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Niet alleen voor je buik.
        Weet natuurlijk niet hoeveel dat bankje kan hebben maar haal die boog er nu eens vanaf en schaf wat dumbbells aan of misschien zelfs een stang met gewichten.
        Dan heb je gelijk een arsenaal aan mogelijkheden die je kunt doen.
        Zou er zeker niet met gewichten op gaan, als je goed kijkt staat het al op instorten, zeer zwak bankje. Lijkt wel op die ab king pro troep!!!
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Je kunt op dergelijke bankjes prima Dumbbell press en fly's etc. doen hoor. Tenzij jou persoontje ook al iets van 130kg weegt of zo, dan kan het kiele kiele worden. Wel dus die achterlijke boog eraf halen, als je buikspieren wilt doen ga je lekker crunchen enzo toch
          How you like them apples?

Comment

Haha me ouders hebben die ook. Mn pa (100+) doet daar regelmatig een hoog aantal buikspieren op. Hij is koppig
            Maar dat bankje houdt hem prima, dus is best wel een sterk bankje.

Comment

ooit verkocht voor 40 euro. Kutdingen. Voelt het voor geen meter. Maarja wat wil je die tellsell reclames zijn geweldig motiverend
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Zou hem lekker weg gooien en gewoon naar de gym gaan
                Who's the Chef

Comment

Ik zelf zou m verkopen, verdien je er nog aan.
                  Vast wel mensen die m wille hebben..

Comment

TripleH. Is n hele goede vraag: Hoe vaak moet ik met dit ding op en neer gaan per dag?.... Dat ligt er aan hoe hoog je woont TripleH.... Woon je 14 hoog en je neemt de trap, denk ik dat 4x wel voldoende is hoor... Maar eerlijk gezegd zou ik er niet te veel gewichten bij gebruiken, als je hem als bankje gaat gebruiken.. Het is nogal inferieur materiaal.. Dus vertrouw niet op de sterkte he. Met n paar dumbeltjes is het nog best te gebruiken....

Comment

verkopen die troep en koop je dumbellset

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X