Hulp m.b.t. bovenarm.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp m.b.t. bovenarm.

Beste mensen van het forum van bodynet,

Ik ben enkele weken al de posts en discussieĀ“s hier aan het volgen.
    Hiernaast ben ik een fanatieke sporter, 3 x per week fitness, 3 x per week voetbal en studeer aan de fontys sporthogeschool.

Na 1,5 fitness ben ik enorm vooruitgegaan.
    Mijn bouw was vroeger best smal en ook droog.
    Vandaar dat ik nu bezig ben met aankomen/licht bulken.

Echter wil ik mijn armen echt dikker krijgen.
    Het gaat hier dan ook om de binnekant van de armen.

Nope. Eerst 20 posts.

Weet iemand hoe ik dit dikker krijg, welke oefeningen hier voor zijn.

Of is dit gewoon niet mogelijk met mijn bouw?

Vriendelijk en Sportieve Groet,

Joey K.
    Last edited by Pinada; 23-09-2009, 12:59.

Je was me echt tien seconden voor Pinada.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Je was me echt tien seconden voor Pinada.
      Sorry
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wat dacht je van gewoon doortrainen, en niet alleen armen maar fullbody(dus ook benen!) Dan komt de rest vanzelf.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Binnenkant van je armen? Triceps, biceps. Vergeet niet dat het volume dus de dikte van je armen hoofdzakelijk word bepaald door je triceps.. En zoals zieniejor membur Shredmaster al zegt----

Comment

Kheb ni gezien hoe je ze traint, maar er zijn r veel die ze niet goed trainen. Ik heb ook lange bovenarmen en dus moeite om massa aan te kwakken. Probeer ns HST voor je biceps alleen. Max 2 oefeningen en zeker zorgen dat je correct uitvoert. Biceps is een kleine spiergroep en is daar zeer gevoelig aan. Je moet de contractie / spanning / intensiteit maximaal benutten in je possitieve en negatieve rep. Ik ben n voorstander van beuken met 2 hand cable pull up met de brede stang ( zodat mijn armen een goede houding hebben tov mijn schouders ). Afwerken met 1 arm oefeningen.

Comment

Originally posted by CAT1 View Post
              Kheb ni gezien hoe je ze traint, maar er zijn r veel die ze niet goed trainen. Ik heb ook lange bovenarmen en dus moeite om massa aan te kwakken. Probeer ns HST voor je biceps alleen. Max 2 oefeningen en zeker zorgen dat je correct uitvoert. Biceps is een kleine spiergroep en is daar zeer gevoelig aan. Je moet de contractie / spanning / intensiteit maximaal benutten in je possitieve en negatieve rep. Ik ben n voorstander van beuken met 2 hand cable pull up met de brede stang ( zodat mijn armen een goede houding hebben tov mijn schouders ). Afwerken met 1 arm oefeningen.
              Ik heb het ook niet gezien van jou, maar uit je beschrijving kan ik je zo al zeggen : dat jij ze zo ook niet krijgt.. Machines voor je biceps? Nee losse barbell en dumbells.. Machine gebruiken voor definitie

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Ik heb het ook niet gezien van jou, maar uit je beschrijving kan ik je zo al zeggen : dat jij ze zo ook niet krijgt.. Machines voor je biceps? Nee losse barbell en dumbells.. Machine gebruiken voor definitie
                Kabel is geen machine......enneu ze zijn nit zo klein. Wel tof dat jij zo al een analyse kan maken. Moet je je beroep van maken. Iedereen zijn ding natuurlijk. Tof als dumbells beter zijn voor jou, maar ik heb veel jaren met zware dumbells getraind en daarmee mijn elleboog bijna naar de kl* gedaan door de lichte draaiende beweging. Tenniselleboog gelukkig kunnen laten fixen. Draaiende beweging is nefast, vraag het aan je osteopaat. Tenzij je dumbells doet zonder draaiende beweging ( bvb ondersteunen schuin bankje ).

Comment

Wel fijn dat je ze zelf niet zo klein vind. Hoe groot zijn ze?... Ik wil altijd meer.... Wat hebben ze aan jouw tennis elleboog kunnen doen? Geopereerd? Is het helemaal genezen nu?

Comment

Ik hou nog altijd vast aan chins, smal en breed. En barbell curls, eventueel hammer curls.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Wel fijn dat je ze zelf niet zo klein vind. Hoe groot zijn ze?... Ik wil altijd meer.... Wat hebben ze aan jouw tennis elleboog kunnen doen? Geopereerd? Is het helemaal genezen nu?
                      Kzal ns n metingske doen en posten. Kvind ze in verhouding met de rest. Kben blij dat ze niet klein zijn, maar natuurlijk wil ik ze ook altijd groter. Tenniselleboog kon vroeger alleen geopereerd worden met twijfelachtige resultaten ( soms slechter dan voorheen ) Nu bestaat er een machine die trillingen genereerd waarmee ze de artrose op de pees / spier, want is een tenniselleboog eigenlijk, gaan vergruizen. Soms moet dit meerdere keren gebeuren, maar bij mij was het resultaat na 1 keer bevredigend. dwz soms nog een beetje last na een training / welbepaalde oefeningen, maar goed genoeg om voorlopig zo te laten en het is toch al een 2j geleden gedaan. Enige nadeel: kosten worden niet terugbetaald door het ziekenfonds en het kost 100 ā‚¬ per beurt.

Comment

Ja dan laat je het al snel achterwege. Vind het ook best wel geld zeg, belachelijk dat het niet vergoed word. De operaties werden wel vergoed neem ik aan, maar ja als die niet hielpen of het zelfs verergeren heb je dr ook niets aan.. Ik weet wel dat als je het hebt, je bijna niet kunt trainen van de pijn..

Comment

Vergeet niet dat het volume dus de dikte van je armen hoofdzakelijk word bepaald door je triceps..
                          Here we go again.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Moet zeggen dat ik 100€ een koopje vind per keer.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Grote Armen: Zware Bent over Rows, DB Rows, T-bar Rows, Small grip Seated Cable Rows, Chin Ups met palm naar je toe, Deadlifts, en dan eventueel nog aanvullen met DB Hammer Curls, barbel of cable Preacher Curls onderste helft van de beweging.

Dan heb je vanzelf een goede bicep. Bicep isolaties zijn optioneel en niet per se nodig.

Dan ook goed eten anders heb je er nog steeds geen reet aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X